גיא חיימוב: השופט חרץ את גורל המשחק

חיימוב. כועס על השופט
חיימוב. כועס על השופט | צילום: עדי אבישי

דני גולן לאחר ה-0:2 על קריית שמונה: "אני השארתי את מכבי פ"ת בליגה"

(גודל טקסט)

"השופט חרץ את גורל המשחק", קבע גיא חיימוב, שוער הפועל קריית שמונה בתום ההפסד 2:0 למכבי פתח תקווה והתייחס להרחקתו של עודד אלקיים בדקה ה-39. "קשה לחזור בעשרה שחקנים ובפיגור של 1:0".

 

קריית שמונה הסתבכה מאוד בתום ההפסד אבל חיימוב נותר אופטימי: "נבוא ונתן הכל בארבעה משחקים שעוד נותרו ונישאר בליגה בעזרת השם".

 

לעומת זאת, המאמן של חיימוב שלומי דורה היה מספיק הגון כדי לומר:  "התכוננו טוב למשחק אבל עלינו לכר הדשא עם רגליים כבדות ובלי אנרגיה. למזלנו תפסנו את מכבי פתח תקווה כי כל קבוצה אחרת היתה נותנת לנו ארבע חמש חתיכות". דורה הודה:  "אני חושש מירידה כי  אנחנו במרחק של שתי נקודות בלבד מהקו האדום. צריך להתאפס, להתעשת ולנצח כמה שיותר מהר".

 

גולן ודורה. "קבוצה אחרת הייתה נותנת לנו חמש חתיכות" (אסף קליגר)

 

מנגד, לא הסתיר המאמן המנצח דני גולן את רגשותיו. "מהיום הראשון שלי כשהגעתי למכבי פתח תקווה  פקפקו בי וחבטו בי", אמר המאמן בן ה-57 שהגיע מהפועל רמת גן ואימן קבוצת ליגת על לראשונה בקריירה, "אבל אני נכנסתי בדלת הראשית ונכנסתי בצורה מצוינת".

 

גולן אישר שהוא ושחקניו כבר יכולים ללכת לים וייחס לעצמו את ההצלחה. "מה שהשאיר את מכבי פתח תקווה בליגה זה סגנון המשחק והאופי שלי", הצהיר גולן והוסיף: "לא יודע מה יהיה בעונה הבאה, אני עוד צריך לסגור הכל מול אבי (לוזון),  אבל אם הם רוצים להחתים אותי, כדאי שיזדרזו".

 

אגב, רועי גורדונה נזרק מההרכב בגלל שאיחר כעשר דקות להתכנסות של מכבי פתח תקווה לפני המשחק.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי