גילי ורמוט ואיסמעיל ריאן ייעדרו כשבועיים

ורמוט. ייעדר כשבועיים
ורמוט. ייעדר כשבועיים |

מכבי חיפה סובלת מקישור מדולל. מכבי ת"א דורשת 750 אלף יורו על אזולאי

(גודל טקסט)

ההדחה מאירופה בשבוע שעבר של מכבי חיפה אצל נומה קאליו הסלובנית הכניסה את המועדון ללחץ, והאיצה את הכוונה לבצע שינויים מקצועיים כבר בזמן הקרוב.

 

ערב המשחק בשבת בגביע הטוטו מול הפועל קריית שמונה בעכו, לצוות המקצועי ולשחקנים ברור כי הפסד יוסיף לחץ ולא יעשה שקט בגזרת אוהדי הקבוצה שממתינים לשינויים בסגל ובשיפור היכולת. להרכב אמור לחזור הקפטן דקל קינן ולסגל החלוץ גליינור פלט.

 

 

מצד שני, רשימת הנעדרים התארכה. לצד אלירן עטר שצפוי לחזור לכשירות תוך כשלושה שבועות, נוספו איסמעיל ריאן (ברך) וגילי ורמוט (קרסול) שינוחו בשבועיים הקרובים ויחמיצו אף הם את המפגש.

 

המאמן רוני לוי הביע ביטחון כי הקבוצה תתחזק בקרוב ב-3-4 שחקנים חדשים. קשר מכבי תל אביב שלומי אזולאי, שסגר את תנאיו בקבוצה, אינו מסוגל להשלים את המעבר מאחר והצהובים מערימים קשיים. גורמים בחיפה שניסו להניע את המעבר של אזולאי שמעו כי יש תג מחיר חדש לשחקן, הזהה לסכום שמכבי ת"א שילמו עליו לבית"ר ירושלים – 750 אלף יורו, אותו אין כוונה בחיפה לשלם.

 

אזולאי (ימין). יישאר צהוב? (אודי ציטיאט)

רוני לוי והמנהל הספורטיבי תור כריסטיאן קרלסן סיכמו על שני שחקנים זרים לעמדת המגן השמאלי והקשר המרכזי. עד היום עלו מספר שמות איתם מתנהל מו"מ מתקדם כשחלקם ירד מהפרק ברגע האחרון. נראה כי כבר במהלך הימים הקרובים ינחתו במתחם כפר גלים שני השחקנים הזרים אותם יבחרו רוני לוי וקרלסן.

 

המצב מבחינת מצבת הזרים מצריכה פעולה נכונה וחשיבה כספית לא פשוטה. לקבוצה 6 שחקנים זרים רשומים : ולדימיר סטויקוביץ', מרק ואליינטה, לודוביק אוברניאק, גארי קגלמאכר, גליינור פלט וניקיטה רוקאביציה.

 

לסטויקוביץ' כבר נאמר שהוא לא בתוכניות והוא לא בסגל. לסרבי חוזה לשנתיים נוספות ושכרו לעונה הוא 500 אלף יורו. עד הבוקר לא נמצאה לשוער קבוצה חלופית וחיפה עומדת בתנאי שכרו. נראה כי נשיא המועדון יעקב שחר ייאלץ להגיע לפצות את הסרבי ולשחררו מבלי שיקבל פיצוי. שחקן נוסף שאמור לעזוב אם יגיעו שני זרים הוא לודוביק אוברניאק שגם לו חוזה כבד של 400 אלף יורו ואין עליו הצעות.

 

אוראל דגני נמצא בדרך להפועל תל אביב, אך מספר דברים תוקעים את המעבר. השחקן דורש חוב כספי שמגיע לו לטענתו מחיפה, ובמקביל הפועל תל אביב אמורה לשלם 300 אלף שקלים שבשלב זה היא דוחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי