גילי לנדאו מונה למנהל ספורטיבי במ.ס אשדוד

ג'קי בן זקן
ג'קי בן זקן | צילום: טל אקוקה

המאמן מחזיק בתעודת פרו ויישב על הספסל בליגת העל. סירושטיין ימשיך?

(גודל טקסט)

גילי לנדאו מונה היום (רביעי) לתפקיד המנהל הספורטיבי של המועדון מ.ס אשדוד לאחר שהגיע לסיכום עם הבעלים ג'קי בן זקן. לנדאו ששימש בעבר במספר קבוצות בכירות בליגת העל, ישמש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער והאקדמיה, אבל יישב גם על ספסל הקבוצה הבוגרת בשל העובדה שיש לו תעודת פרו, בניגוד למאמן רוני אוואט.

 

לתפקיד התמודדו גם יעקב הילל, שמעון ביטון ויגאל זריהן ממחלקת הנוער,  אבל לבסוף כאמור הוחלט ללכת על לנדאו לתפקיד. לנדאו צפוי להיכנס כבר בימים הקרובים לתפקידו, כאשר הוא יערוך שיחה עם היו"ר מוריס אזולאי כבר מחר.

 

 

"אני שמח ומתרגש, מבין את גודל המעמד וגודל התפקיד" אמר לנדאו לאחר החתימה. "ה-DNA  של המועדון והמטרות שלו זה משהו שאני מאד מתחבר אליו ומאד שמח להצטרף לצוות שמוביל את המהלך. אני סמוך ובטוח שביחד עם הצוות המקצועי הקיים במועדון נעשה הרבה דברים יפים לעיר אשדוד ולתושביה".

 

סירושטיין. נשאר באשדוד? (ערן לוף)

 

יו"ר העמותה, יורם מרציאנו: "מועדון ספורט אשדוד שמח שאישיות מקצועית כמו גילי לנדאו מצטרפת למועדון, זהו נכס חשוב להתפתחות המועדון ודור ההמשך שלו. אנחנו בטוחים שביחד נצליח להצעיד את מועדון ספורט אשדוד קדימה".

 

בקבוצה גם קרובים לסיכום עם הקפטן, מיקי סירושטיין, לעונה נוספת, למרות התעניינות מצד מכבי חיפה, בית"ר ירושלים וקריית שמונה. לאחרונה נערכו שיחות בין הצדדים, נכון לרגע זה, גם בקבוצה וגם השחקן רוצים את המשך ההתקשרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי