גנאים: "סכנין מקבלת את זהבי. הוא אדם מצוין"

בסכנין קיבלו את ההתנצלות. זהבי
בסכנין קיבלו את ההתנצלות. זהבי | צילום: ערן לוף

ראש העיר שוחח עם ספורט1 על קפטן הנבחרת. גם אבו יונס וח"כ טיבי הגיבו

(גודל טקסט)

לפני קצת יותר מחודש, במהלך משחק חצי גמר גביע המדינה, נבנתה, כמעט משום מקום, יריבות חדשה בכדורגל הישראלי – מכבי תל אביב VS בני סכנין. פחות משבוע לאחר אותו משחק בגביע, השתיים נפגשו שוב באיצטדיון דוחה, ובסיום המפגש הזה הרוחות כבר להטו ממש.

למי ששכח, הנה תקציר האירועים: לאחר שריקת הסיום בדוחה (0:0) התפתחה מהומה רבתי על כר הדשא, במהלכה אנשי אבטחה התעמתו עם שחקני מכבי ת"א. המקרה הזה הביא את ערן זהבי, קפטן הצהובים, לאבד את קור הרוח ולומר כי "לא יודע אם זה ישראל או רמאללה. לא צריך לשחק פה כדורגל".

כעת, בראיון מיוחד לפני פתיחת עידן חדש בנבחרת ישראל, זהבי התנצל על הדברים וטען כי "לא הייתה לי כוונה לפגוע באיש". גם ראשי בני סכנין שמעו את הדברים של הקפטן החדש של הנבחרת הלאומית – וגם הם בחרו בהפסקת אש.

"לקח לזהבי זמן להתנצל, אבל מוטב מאוחר מלעולם לא. הכדורגל מלא אמוציות וקורה גם לי לפעמים שאני אומר דברים בלי כוונה. העיקר שהרוחות יירגעו", אמר מוחמד אבו יונס, יו"ר בני סכנין, והוסיף: "אנחנו מתעסקים בספורט ולא רוצים לבנות יריבות עם אף קבוצה". חבר הכנסת אחמד טיבי הגיב גם כן בקצרה: "שמח על ההבהרה, מודה ועוזב".


כך הסתיים אותו משחק טעון בדוחה (ערן לוף)

ראש עיריית סכנין מאזן גנאים, לשעבר יושב ראש המועדון, אמר בתגובה לספורט1: "כל בן אדם עלול לעשות טעויות וזה לגיטימי. זהבי טעה וכל בן אדם שטעה והתנצל, זה כאילו הוא לא טעה בכלל. ההתנצלות שלו בלי שום ספק אומרת שהוא שחקן מצוין ובן אדם מצוין. התנצלותו מעידה שהוא שחקן מקצועי ברמה גבוהה ואני אומר לו שסכנין בית חם ותמיד מקבלת אותו כאחד מאיתנו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי