דאגה בב"ש: בוזגלו יעזוב אם לא יפתח מול פראג

בוזגלו. מרגיש שהוא בכושר
בוזגלו. מרגיש שהוא בכושר |

הקשר עלה מהספסל מול פ"ת. וגם: השער של אוחנה כבש את איטליה

(גודל טקסט)

מאור בוזגלו קיבל ברגשות מעורבים את העובדה שלא פתח במשחק הליגה מול מכבי פתח תקווה (0:5 לבאר שבע). מצד אחד הקשר חש שהוא בכושר מצוין וראוי להיות ב-11, מצד שני ייתכן שהמאמן ברק בכר העדיף לתת לו מנוחה כדי שיוכל לפתוח ביום חמישי בטרנר מול ספרטה פראג במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית.

 

מכאן שבוזגלו יחכה לראות האם אכן יקבל את חולצת ההרכב במשחק מול הקבוצה הצ'כית ואם לא זה עשוי להוביל את הקשר להחלטה שזוהי העונה האחרונה שלו בבאר שבע. לפני כחודש דחה בוזגלו את הצעת האלופה להארכת חוזה משום שמדובר היה רק בעונה אחת בעוד הקשר היה מעוניין בחוזה לכמה עונות. במקביל פעל בוזגלו להשגת דרכון פורטוגלי שיקל על ניסיונו למצוא לעצמו קבוצה באירופה בעונה הבאה.

 

 

אגב, עמיר נוסבאום עוזר המאמן התבקש להתייחס לסיום לכך שהמאמן ברק בכר אמר לפני המשחק כי 'ההרכב החזק ביותר שלנו הוא שיפתח מול פתח תקווה' ולא כלל את בוזגלו בתוכו. "כל הרכב שאנחנו מעלים הוא ההרכב הכי חזק שלנו", התחמק נוסבאום בצורה דיפלומטית, "לכל משחק יש את ההרכב שלו לפי מה שנדרש, זהות היריבה והיתרונות על כר הדשא".

 

אוחנה. "לא השער הכי יפה שכבשתי" (דני מרון)

 

בוזגלו החליף בהרכב מיכאל אוחנה שכבש שער ענק והיה אחד מכוכבי המשחק. "את השער הכי יפה שלי הבקעתי במדי הנבחרת עד גיל 17 נגד קפריסין", אמר אוחנה בסיום, "אבל גם השער מול פתח תקווה היה יפה ואני שמח להבקיע שער כזה".

 

בטרנר כבר הדביקו לאוחנה את הכינוי "מליקסון הבא" אבל הוא עצמו מבקש להצניע. "מאור מליקסון שחקן מדהים אותו הערצתי כילד ואין שחקן אחד שלא לומד ממנו מבאר שבע", מדגיש אוחנה, "כך שכל ההשוואות היה ממש מיותרת". הקשר גם התייחס לידיעות לפיו הוא עומד לקבל זימון מאלישע לוי לנבחרת הבוגרת: "כל שחקן חולם לשחק בנבחרת הבוגרת ואני מקווה שהמאמן יראה לנכון לקרוא לי לסגל".

 

ואם לא מספיקים הפרגונים מישראל, אוחנה זכה לכתבה מפרגנת בעיתון "הגזאטה" האיטלקי בו הושווה שערו לשערו של דניס ברגקאמפ, החלוץ ההולנדי במדי ארסנל. גם המגזין הנחשב "433" השווה את הביצוע של אוחנה לזה של ברגקאמפ, שיתף את השער בעמוד הפייסבוק שלו ונכון לרגע זה זכה ל-775 שיתופים.

 

שערו של אוחנה ב"גזאטה" האיטלקי (צילום מסך)

 

קורהוט. התלונן על כאבים (דני מרון)

 

מיחאי קורהוט התלונן בסיום על כאבים ממכות שספג במהלך המשחק. המן ההונגרי צפוי לקבל מחר טיפול כדי שיהיה כשיר למשחק מול ספרטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי