דור מלול ומהראן לאלה צפויים לפתוח מול נתניה

מלול. התאמן כרגיל לקראת המשחק
מלול. התאמן כרגיל לקראת המשחק |

השניים ערכו אימון מלא, כץ יגיע להתמודדות בסמי עופר. המשכורות בשרון מתעכבות

(גודל טקסט)

גם הבוקר (שישי) לא קיבלו שחקני מכבי נתניה את משכורות חודש מארס והדיבורים כל הליכה לפרוק תופסים תאוצה.

 

בעיריית נתניה מתכוונים בכל מקרה להקטין את התמיכה בקבוצה במשך השנים הבאות כדי להשיב לעצמם את חלק מההשקעה. העירייה ערבה להלוואה בסך 7.5 מיליון שקל שניתנה למועדון. אגב,  מס הכנסה עוד לא העביר לנתניה כספי החזרים בסכום של 1.2 מיליון שקל.

 

 

"אין בושה גדולה יותר מאשר לרדת ליגה עם ניצחון אחד בלבד העונה", אמר שחקן בקבוצה לקראת המשחק מחר (18:00) בסמי עופר נגד הפועל חיפה, "כל שחקן ששיחק העונה בקבוצה יתקשה למצוא מועדון אחר בליגת העל. את הזיכרון הזה לא ישכחו זמן רב. מחר נעשה עוד הופעת פרידה מליגת העל נגד הפועל חיפה ועל המגרש נרצה שלא להפסיד כי במשחקים האחרונים אין פערים נגד היריבות שלנו ".

 

ההרכב המשוער: דין גל, עומר ורד, אנדרי מישצ'נקו, ירין חסן, נמניה פטרוביץ'; מילאן סמיליאניץ', מושיקו לוגסי, מוטי מלכה, סער בנבנישתי, אמייה טגה; איציק כהן.  

 

כץ הוזיל את מחירי הכרטיסים. מלול ולאלה יפתחו

 

לאחר הניצחון בעכו, בצד האדום של הכרמל יודעים שניצחון בשבת מול היורדת ללאומית ישאיר אותם בתמונת ההישארות, כאשר נשארו עוד ארבעה משחקים לתום העונה.

אלי כהן לא תיכנן לערוך שינויים בהרכב, כאשר רק שמו של יוסי דורה הוזכר כמי שעשוי לפתוח למרות הכל. מקסים פלקושצ'נקו, שהפך בשבוע האחרון ללהיט, ימשיך להוביל את חוליית הקישור ביחד עם חנן ממן.

לאלה. חש ברע, אבל צפוי לפתוח (ערן לוף)

השניים שישחקו בחוד יהיו מהראן לאלה, החלוץ יפתח למרות שחש ברע בסוף השבוע, ושלומי ארבייטמן שנראה מאוכזב מאוד בשבוע שעבר כאשר היה המוחלף הראשון בדקה ה-55. דור מלול חש השבוע רגישות במפשעה, אך הצליח להשלים את האימון המסכם ויפתח בעמדת המגן הימני, כאשר אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, אותם 11 שניצחו בעכו יעלו מחר נגד נתניה.

בניגוד לשבועות האחרונים, הצליחו בהפועל חיפה להתעסק אך ורק בכדורגל ואפילו יצאו לארוחת גיבוש שכללה את השחקנים והצוות המקצועי. הבעלים יואב כץ נחת לפנות בוקר בארץ ויתמוך מחר בשחקניו במשחק הקריטי.

כץ. הוזיל את מחירי הכרטיסים ויגיע לצפות בקבוצתו (ערן לוף)

כץ, שהודיע ‏על הוזלת ‏הכרטיסים למשחק מחר לסכום של 10 שקלים בלבד, מצפה מהקהל האדום שהגיע לתמוך בעכו יגיע גם מחר. בקבוצה נערכים לכמות גדולה של צופים והציפייה היא לכ-5,000 אוהדים.

הרכב משוער: מריאן אנטלוביץ', דור מלול, טדאש קיאנסקאס, ברונו פניירו, חיים מגרלשווילי, דימטירי באגה, לירן סרדל, חנן ממן, מקסים פלקושצ'נקו, שלומי ארבייטמן ומהראן לאלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי