דיווח: ולדימיר סטויקוביץ' עשוי לעבור לנוטינגהאם

סטויקוביץ'. בדרך לאנגליה?
סטויקוביץ'. בדרך לאנגליה? |

השוער הסרבי נכלל בין המועמדים הסופיים של פורסט מהצ'מפיונישיפ

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תארח הערב (20:45) באצטדיון סמי עופר את הפועל תל אביב במטרה לפתוח את העונה ברגל ימין. זאת תהיה גם הבכורה בליגה של המאמן רנה מולנסטין, שנכנס לתפקיד במהירות וכבר הנחיל את סגנון השחק החדש שלו לשחקנים.

 

המאמן החדש טרם גיבש דעה סופית לגבי השוער הסרבי ולדימיר סטויקוביץ', שלמרות זאת צפוי לעזוב את המועדון בשבוע הקרוב. ב"נוטינגהאם פוסט" צוין כי הוא בין המועמדים הסופיים להצטרף וליצור תחרות על עמדת השוער הראשון בפורסט, שספגה שישה שערים בשלושת המחזורים הראשונים בליגת המשנה באנגליה ובמאזנה 3 נקודות בלבד לאחר 3:4 על וויגאן במחזור האחרון.

 

 

באשר לשיטת המשחק של המאמן החדש, היא תבסס בעיקר על הנעת כדור מהירה במרכז המגרש. בתדריכי הווידאו מרבה מולנסטין להראות קטעים של מנצ'סטר מיונייטד מימי אלכס פרגוסון נגד המועדונים הגדולים באנגליה, ונותן דגשים מקצועיים לשחקנים.

 

המאמן מתלבט האם לפתוח בעמדת הקשר האחורי עם נטע לביא או לתת את המפתחות לגארי קגלמאכר. מאבק צפוי גם בעמדת המגן השמאלי, שם יפתח מתמודדים יונתן לוי לסאן מנחם. מי שלא יהיה בסגל למשחק הוא גילי ורמוט, שלא עבר את מבחן הכשירות.

 

הקרואטי מריו מוסה, שסיכם בקבוצה, נחת בארץ ויעבור בדיקות רפואיות לפני שיחתום באופן רשמי. הוא צםוי לתפוס את עמדת המגן השמאלי בהמשך השנה.

 

מולנסטין. יתבסס על הנעת כדור מהירה (ערן לוף)

 

בהפועל ת"א מצפים ל-3,000 אוהדים שילוו את הקבוצה בחיפה, וינסו להשכיח את ההפסד בגביע הטוטו למכבי ת"א. "היה לנו שבוע עם הרבה חומר למחשבה וחובה ליישם אותו עם פתיחת ליגת העל", אמר המאמן אלי גוטמן. הנעת הכדור היתה לרוחב ולא לעומק ונגד מכבי חיפה זה צריך להיות שונה. נגיע מוכנים למשחק ".

 

על פי התרגול באימונים אין עדיין החלטה סופית בנושא עמדת המגן השמאלי, כאשר המאבק הוא בין שמואל שיימן לגל שיש. לסגל ישובו אביחי ידין ובן רייכרט, כאשר שגיב יחזקאל יחליף את עומרי אלטמן בעמדת הכנף.

 

גוטמן. "חובה ליישם" (עדי אבישי)

 

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: אוהד לויטה; איל משומר, דקל קינן, מארק ואליינטה, סאן מנחם (יונתן לוי); גארי קגלמאכר (נטע לביא), קמיל ואצק, רועי קהת, פיראס מוגרבי; גלינור פלט, ניקיטה רוקביציה.

 

הפועל ת"א: אריאל הרוש; עופר ורטה, מרקו סימיץ', אדי גוטליב, שמואל שיימן (גל שיש); ניקולאס גורבסוב, נמניה ניקוליץ', דמיר שובשיץ', חן עזרא, שגיב יחזקאל; ארון שוינפלד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי