דיווח: חובאן על הכוונת של סטיאווה בוקרשט

|

גורמים בבירת הנגב: "אם אלונה ברקת לא תתעורר, אובידיו לא יהיה כאן"

(גודל טקסט)

סטיאווה בוקרשט רוצה להחתים את אובידיו חובאן לעונה הבאה, כך מפרסמים כלי התקשורת ברומניה. קשר באר שבע שהצטיין במשחק ההכנה מול ספרד (0:0) סומן בפנקסים של האלופה הרומנית. חובאן בן ה-33 חתום אצל אלונה ברקת רק עד תום העונה הנוכחית. אחרי ששיחק רק 39 דקות במשחק ההכנה נגד ליטא, רשם הקשר 90 דקות מלאות נגד דויד סילבה וחבריו.

 

 גם בבאר שבע מודעים להתעניינות שמעורר הקשר. "אם ברמות האלה אובידו מציג יכולת כזאת, כדאי שאלונה ברקת תמהר להחתים אותו לעונה נוספת, אחרת הוא לא יהיה כאן", אמרו גורמים במועדון.

 

 

סטיאווה, אלופת רומניה, החתימה בחלון ההעברות של ינואר את מיחאי פינטילי, קשר הפועל תל אביב. גם פינטילי פתח בשני משחקי ההכנה מול ליטא וספרד.

 

ובעניין אחר. בבאר שבע לא רואים בעין יפה את הפרסומים לפיהם לבית"ר ירושלים יש אינטרס שמכבי תל אביב, יריבתה הגדולה, תזכה באליפות. האינטרס הוא סעיף בחוזה עסקת המכירה של אלי דסה ושלומי אזולאי לצהובים האומר כי במקרה של זכייה באליפות יקבל בעלי בית"ר אלי טביב סכום של מיליון שקל.

 

"לא מתאים שלקבוצה שעשויה להכריע את גורל האליפות יש אינטרס ברור מי תיקח אותה", אמרו שחקנים במועדון. אגב התוצאות מדברות בינתיים נגד התאוריה הזאת. הצהובים הפסידו חמש נקודות בשני המשחקים שלהם מול בית"ר, בעוד באר שבע זכתה במלוא שש הנקודות.

 

באר שבע קיבלה מההתאחדות 12,500 כרטיסים למשחק חצי הגמר הגביע נגד מכבי חיפה. המכירה תתקיים בתחילה בין 10,500 מנויי המועדון ואחר כך יוצאו לקהל הרחב.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי