דיווח: מכבי ת"א עשויה להחתים את אמברוז

אמברוז
אמברוז |

בסקוטלנד טוענים כי סלטיק שוקלת הצעות על המגן. סה מועמד ללרנקה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תמריא ביום שלישי לרומניה לשלב נוסף במוקדמות הליגה האירופית, למפגש מול פנדורי, לאחר הניצחון הקשה מול קאיראט. השחקנים קיבלו חופש עד ליום ראשון, אך הצוות המקצועי, שמודע לעובדה שלאחר עזיבתו של ערן זהבי הקבוצה מתקשה לכבוש שערים, ימשיכו בחיפושים אחר חלוץ לחיזוק הקבוצה.

 

בינתיים הצהובים ממשיכים בניסיונות החיזוק ועל פי דיווח בסקוטלנד מחזרים אחרי אקס מ.ס אשדוד ובלם סלטיק, אפה אמברוז. על פי הדיווח הבויז דחו הצעות של הצהובים ושל יריבת הפועל באר שבע במוקדמות האלופות, אולימפיאקוס לגבי הבלם הניגרי אלא שכעת שוקלים מחדש להיענות להן ומחפשים בלם אחר שיחזק את ההגנה. אמברוז מוערך ב-2.5 מיליון ליש"ט, אך עשוי להגיע גם במחיר נמוך יותר.

 

אמברוז בן ה-28 שיחק שנתיים במדי מ.ס אשדוד ועבר לסלטיק שם רשם 168 הופעות בכל המסגרות. לבלם שיכול לשחק גם כקשר אחורי ומגן יש 51 הופעות במדי נבחרת ניגריה.

 

הגעה שלו עשויה להשאיר מחוץ לתמונה באופן סופי את הבלם האמריקני, סטיב בירנבאום מדי. סי יונייטד.

 


אמברוז, יגיע למדים הצהובים? (Gettyimages)

 

במקביל, החלוץ הפורטוגלי אורלנדו סה, שהגיע בינואר בקול תרועה, ממשיך לאכזב ובקבוצה כבר החלו לחפש מחליף. במקביל הצהובים התחילו לחפש לו קבוצות בקפריסין, כשא.א.ק לרנקה היא המועמדת המובילה לקלוט אותו בהשאלה, והוא אף המריא לקפריסין כדי להיפגש עם הקבוצה. עם זאת, לקבוצה יש מספר ימי חופש כך שסה גם ינצל זאת לחופשה.

 

המאמן שוטה ארבלדזה התייחס לנושא בסיום המשחק כשאמר: "הכוונה היא שיהיו לנו את השחקנים הטובים ביותר בכל עמדה, אך אין לנו שחקן כמו ערן זהבי או מייקל ג'ורדן, שמוסרים לו כדור והוא כבר יודע מה לעשות איתו. לאורלנדו סה הייתה לו הזדמנות גדולה לכבוש שער מול השוער, נראה איך דברים יהיו בהמשך".

 

ארבלדזה. חיבור טוב לשחקנים (דני מרון)

 

המאמן גם התייחס לאמירתו של גל אלברמן כשאמר: "מעניין שגל אמר שיגיעו ארבעה שחקנים חדשים, כנראה שהוא יודע יותר טוב ממני. כבר בבוקר אני מתכוון להמשיך ולחפש אפשרויות לחזק את הקבוצה".

 

שחקן נוסף שעשוי להיפגע הוא נוסא איגיבור, שאיבד ממעמדו לאחר הגעתם של אוסקר סקריונה ואיל גולסה. במקביל חזרתו מפציעה של אלי דסה וחזרתו של דור פרץ לקישור ייצור מאבק נוסף על דקות בהרכב.

 

גם הקשר דור מיכה התייחס להיעדרו של זהבי: "היינו רגילים לשערים שלו בדקות הסיום, אבל הפעם קיבלנו את אלברמן. השער עשה צדק כי הגיע לנו לעלות. אני מרגיש שנותנים לי הרבה קרדיט העונה וזה נותן לי הרבה ביטחון להמשך. ארבלדזה מאוד מזכיר את פאולו סוזה, הוא נותן לשחקני ההתקפה יותר חופש וזה משהו שמאוד חשוב לנו. גם החיבור טוב מאוד".

 


סה, יושאל לקפריסין? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי