דיווחים באירופה: זהבי במו"מ עם לאס פלמאס

זהבי
זהבי |

מלך שערי ליגת העל נכנס למגעים עם הספרדים. סוכנו: "לא מסוגלים לעמוד בתנאים"

(גודל טקסט)

ערן זהבי פתח במשא ומתן עם לאס פלמאס, המדורגת כיום במקום ה-12 בליגה הספרדית – כך נכתב בפרסומים באירופה. על פי הדיווחים, נציגיו של מלך שערי ליגת ייפגשו בשבוע הבא עם ראשי המועדון, שהציג עונת עליה נהדרת בליגה המצליחה בעולם בשנים האחרונות.
 

ערן זהבי תואר במקומון של גראן קנאריה כ"מלך שערי הליגה הישראלית עם מאזן מרשים של 31 שערים ב-31 משחקים, תוך שהוא כובש כפול מהסקורר שבמקום השני". כמו כן הוזכר שערך את הבכורה הבינ"ל שלו תחת שרביטו של מאמן הנבחרת לשעבר לואיס פרננדז ובאילו עמדות הוא מסוגל לשחק. 

בנוסף, נכתב בדיווח כי נשיא פאלרמו הכריז בזמנו שזהבי "שחקן באיכות נהדרת, יותר טוב מקסאנו", כאשר ג'ורדי קרויף צוטט באומרו ש"זהבי הוא אחת ההחתמות הגדולות ביותר בהיסטוריה של מכבי תל אביב. יש לו טאץ' שמאפשר לו לנצח משחקים".

לאס פלמאס, שהפסידה בשלישי 1:0 לבטיס, עלתה העונה לליגה הבכירה והציגה עונה מרשימה מאוד ביחס ליכולותיה. משום שהצהובים כמעט הבטיחו את ההישארות, במועדון מתכננים להגדיל את התקציב לקראת העונה הבאה וההתעניינות במציאות מחו"ל היא חלק משמעותי בתכניות. בתחילת העונה נבחן במועדון גם אופיר קריאף.

סוכנו של ערן זהבי, רונן קצב, הכחיש את הפרסומים: "מדובר בעיר נפלאה וקבוצה מדהימה, אבל מי שמכיר את הקבוצה יודע שהיא לא מסוגלת לעמוד בתנאים הדרושים כדי להביא את ערן זהבי".


זהבי, יקרע רשתות גם בספרד? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי