דמאיו מנכ"ל בית"ר. טביב: "אצילי יישאר במועדון"

טביב מצא את האיש שלו?
טביב מצא את האיש שלו? | צילום: דני מרון

בעלי הירושלמים כינס מסיבת עיתונאים: "משה איש של עשיה"

(גודל טקסט)

אלי טביב כינס מסיבת עיתונאים בה הודיע על מינויו של משה דמאיו למנכ"ל בית"ר ירושלים.

"רוב עסקיי נמצאים בארצות הברית, כיוון שבית"ר חשובה לי, החלטתי למנות איש שרוב התעסקותו תהיה המועדון", הודיע טביב. "לא חיפשתי מישהו שסתם יישב בכסא אלא איש של עשיה. רציתי שיהיה מישהו שמבין בתחום, שיודע להניע מהלכים, מנהל מצויין ומכיר את הכדורגל בארץ. חיפשתי מישהו שיבין את חשיבותו של המועדון לישראל וירושלים בפרט, ואני שמח להציג את משה דמאיו".

ב-13 השנים האחרונות כזכור, דמאיו שימש כבעלי בני יהודה ועזב את הכתומים בסיום העונה החולפת. גם לכך התייחס טביב ואמר: "אמנם הוא מזוהה עם בני יהודה אבל אני מאמין שהוא זה שיעזור לנו להפוך את בית"ר למקום מצליח. נכון שצריך בכדורגל זמן וסבלנות, משהו שהכדורגל הישראלי שלנו לא מתמחה בו אבל בסופו של דבר נצא נשכרים מהשידוך".

על המטרות לקראת העונה הקרובה סיפר טביב: "משה דמאיו יבנה תוכנית לגבי מחלקת הנוער ואני בטוח שהוא יעשה זאת היטב. ברור שאנחנו רוצים להתחזק בעוד כמה שחקנים בכמה עמדות". כנשאל האם אליפות עומדת על הפרק טען: "אני לא בן אדם שאוהב להצהיר הצהרות. לקחתי אליפות והגעתי להישגים נוספים במועדון האחרון שהייתי בו (הפועל תל אביב), הישגים עושים לא מדברים".


זה מה שבית"ר צריכה? (דני מרון)

"שמח להגיע למודעון בסדר גודל כזה. אני מכיר את אלי המון שנים ומאוד שמחתי שהציע לי לבוא להיות המנכ"ל", הודיע דמאיו וסיפר על תוכניותיו לעתיד: "דבר ראשון אלמד את המערכות, אחר כך אביא מהידע שלי על מנת לתרום למערכת ואתן מעצמי כמה שיותר על מנת שנלך קדימה".

על פרשת עומר אצילי שעבר תהליך בוררות עם המועדון, ובו מעוניינות מכבי תל אביב ומכבי חיפה נשאל טביב וענה בחוסר סבלנות: "לאצילי יש הסכם עם בית"ר ירושלים, הוא שחקן בית"ר ויישאר כזה. זה לא מעניין אותי מה מכבי ת"א רוצה, יש לנו הסכם והוא ייכבד אותו. נתתי לו יחס מיוחד לעומת שחקנים אחרים, כי ראיתי בו שחקן עם פוטנציאל, אבל היו אנשים שהפריעו לו להתקדם".


"צריך לכבד את ההסכם" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי