דממה במכבי חיפה: "לויטה מנע מבוכה גדולה"

התחיל טוב
התחיל טוב | צילום: ערן לוף

האופוריה של הירוקים הסתיימה עם 4:2 לב"ש. ואצק הצליח להרשים

(גודל טקסט)

שבוע האופוריה של מכבי חיפה קיבל אמש (חמישי) מכה וחזרה לקרקע. הירוקים פתחו טוב עם 0:2 מהיר על הפועל באר שבע במשחק אלוף האלופים אך נעלמו וספגו 4:2 שאף יכול היה להיות גבוה הרבה יותר.

 

חדר ההלבשה היה דומם בסיום ובמועדון הבינו שעבודה רבה צפויה. בשיחות בין השחקנים דיברו על כך שתוצאת המשחק היא למעשה חסד עם הירוקים.

 

 

השוער אוהד לוויטה היה היחיד שזכה למחמאות שרק בזכותו נמנעה תבוסה קשה. "אני בטוח שהמאמן החדש יקח את הדקות הטובות. את אלו הפחות טובות נתקן", אמר.

 

המנג'ר המקצועי תור-כריסטיאן קרלסן והמאמן רנה מולנסטין בוחנים חישוב מסלול מחדש כי היכולת הנוכחית הקבוצה לא מוכנה לפתיחת העונה בסוף השבוע הבא.

 

הצוות המקצועי בוחן אפשרות להציב את גארי קגלמאכר בעמדת הבלם לנוכח החולשה הגדולה במרכז ההגנה וספיגת השערים דרך המרכז. כששחקני הרכש, רועי קהת וקמיל ואצק יכנסו בקרוב להרכב וישחקו יחד עם נטע לביא, האורוגוואי צפוי להיות מוסט אחורה.

 


קגלמאכר, ירד לעמדת הבלם (ערן לוף)

 

"אפשר לראות שהוא שחקן טוב, אבל זה קשה לשפוט אחרי זמן כל כך קצר. זה קשה לשחק במזג אוויר כזה, לשחקן שבא מאירופה. בואו נשפוט אותו אחרי מספר משחקים. הוא נבחר מתוך הבנה שהוא שחקן איכותי וטוב", אמר המאמן הזמני, שמוליק חנין על הרכש הצ'כי ואצק.

 

בקבוצה ממתינים לשובו של אלירן עטר וברור שיקח לו זמן להתחבר מחדש כמו גם לגליינור פלט שעלה מהספסל ונראה עדיין חלוד.

 


פלט מאוכזב, יקח לו זמן (ערן לוף)

 

בסביבת המועדון סיכמו: "שתי ההברקות של ניקיטה רוקאביציה ושובל גוזלן מנעו מבוכה עוד יותר גדולה. ההמתנה היא למושיעים הגדולים מולנסטיין ורועי קהת".

 

ואצק, שחקן איכותי (ערן לוף)

 


יש הרבה עבודה, מולנסטיין (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי