דני גולן צפוי להישאר בפ"ת, תומא יאריך חוזה?

פריצה חוגג
פריצה חוגג |

במכבי פ"ת נשמו לרווחה, המאמן צפוי להמשיך. ראדה פריצה לא ישוב העונה?

(גודל טקסט)

כנראה שאפשר לברך מכבי פתח תקווה. המלאבסים הבטיחו באופן כמעט רשמי את בהישארות בליגה הבכירה כשנותרו ארבעה משחקים עד סיום הליגה הסדירה אחרי ניצחון ביתי 0:2 על עירוני קריית שמונה, שהיה השלישי שלה ברציפות תחת דני גולן.

 

לאחר הבטחת ההישארות, ייפגשו בהנהלה עם המאמן המוערך בקרוב מאוד, בכדי להאריך את חוזהו בעונה נוספת, כאשר מיום ליום נראה שסיכוייו להישאר גוברים.

 

*

 

בסיום המשחק אף התלוצץ אבי לוזון עם המאמן כשאמר לו: "יש לך עכשיו את נתניה, כפר סבא ועכו. אם לא תנצח זה כשלון".

 

"דני נותן לנו ביטחון. הקבוצה שמחה ומשוחררת ואפשר להרגיש את זה במגרש. הנקודות שאנחנו צוברים לא מגיעות סתם", פירגנו שחקנים בקבוצה.

 

בשורה פחות מעודדת מגיעה מכיוונו של ראדה פריצה, שכבש את שערו השני ברציפות. החלוץ נפגע אמש בשריר הירך האחורי והוחלף במהלך המחצית השנייה כאשר הוא צפוי לעבור בדיקות להעריך את חומרת הפציעה. בהתחשב בפציעות מסוג זה ובזמן המועט שנותר לסיום העונה, ישנו סיכוי לא קטן שהחלוץ סיים בעצם את העונה. נאור פסר ועומר דנינו לעומת זאת, צפויים לחזור לסגל לקראת שבת. גיא מלמד, הרגיש אתמול כאבים בקרסול ולא היה כשיר להתמודדות.

 


הבטיחו הישארות (אסף קליגר)

 

סוגייה נוספת שהעסיקה את המועדון היא איחורו של רועי גורדנה להתכנסות הקבוצתית והודח מההרכב. "היו פקקים נוראיים וגם אליסון הגיע ממש על הקשקש ושיחק אז אפשר להגיד שאולי אפשר היה להתחשב", אמרו שחקנים.

 

מי שזכו למחמאות על משחקם היו גידי קאניוק, שבישל אמש פעמיים ומאזנו עומד כבר על שבעה בישולים וחמישה שערים וצחי גיגי, שבסדרת הצלות, שמר על רשת נקייה.

 

עם הבטחת ההישארות בליגה, בקבוצה יחלו לתכנן את העונה הבאה. אליסון דוס סנטוס וקסבייא תומא, שמסיימים חוזה בתום העונה, הביעו את רצונם להישאר ובקבוצה צפויים לנסות להשאירם. תומא עצמו נקלט בצורה טובה בישראל ואמר לחבריו: "אני אוהב את ישראל. אם בקבוצה יפנו אליי, אשמח להישאר". לגבי דוס-סנטוס אמרו בקבוצה: "אליסון הוא שחקן צעיר, מה עוד שהוא גם זול. זה בלם שבעתיד אפשר יהיה להרוויח עליו".

 


דני גולן, יישאר עוד עונה? (אסף קליגר)

 

לגבי דור אלו, שכפי שפרסמנו מבוקש על ידי מכבי חיפה, העניינים מורכבים יותר. השחקן מחזיק בחוזה לעוד שנתיים במועדון ורק סכום כסף לא קטן כפיצוי יוביל לשחרורו. בכל אופן, השיחות יימשכו לאחר שחיפה תסיים את מטרותיה בעונה.

 

אלו עצמו, סיכם את המשחק: "כולם דיברו איתנו שאם ננצח את המשחק הזה, נבטיח את ההישארות באופן וודאי. אנחנו נהיה ספורטיביים עד סוף העונה ונתן את ה-100 אחוז. יש קבוצות שנלחמות על החיים שלהם ונבוא לתת את המקסימום. אבי הבטיח מענקים על מקום 7, אז ניתן הכל. זה המקצוע שלנו".

 

על השינוי תחת גולן: "אני לא יודע לשים בדיוק את האצבע. צריך שזה יתחבר וגם קצת ומזל ועם דני זה קורה. אנחנו נמצאים במקום טוב עכשיו. כל מאמן והאסטרטגיה שלו ודני נותן לנו שקט במגרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי