דראפיץ': "שלא ישמרו עליי, שומר על עצמי"

אצילי. יחזור למגרש?
אצילי. יחזור למגרש? |

מאמן בית"ר: "אצילי אמר לי שהוא לא רוצה לשחק, אז הוצאתי אותו מהסגל"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים עברה זעזוע לא פשוט רגע לפני משחק החוץ מול מכבי תל אביב. הסיפור הגדול לפני המפגש באיצטדיון בלומפילד היה סרובו של הקפטן עומר אצילי לעלות בהרכב של סלובודן דראפיץ' והדחתו מהסגל.

 

על פי שחקנים בקבוצה, דראפיץ' התכוון לפתוח עם אצילי בהרכב על אף איסור מפורש שהטיל לכאורה הבעלים אלי טביב. בעקבות זאת, טוענים בחדר ההלבשה, הקשר הודיע למאמן שלא ישחק כדי שהאחרון לא ייפגע. "במועדון הופתעו וכעסו מהחלטתו של השחקן", נכתב בהודעה הרשמית שפורסמה.

 

 

"שאף אחד לא ישמור על סלובודן, אני שומר על עצמי", הכריז דראפיץ' בסיום המשחק. "אמרתי לאצילי שהוא פותח והוא אמר לי שהוא לא רוצה. ישר הוצאתי אותו מהסגל. אני באתי לפני המשחק והודעתי למנהל הקבוצה שהוא לא רוצה לשחק והוצאתי אותו. אין שום תירוצים להשפעה של זה על המצב שלנו. אנחנו צריכים להתעסק בכדורגל". 


דראפיץ', מי הציל את מי? (דני מרון)

"בכדורגל אין צדק, החבר'ה נתנו הכל. הגענו לבלומפילד ונתנו שני גולים שהיו צריכים להספיק", המשיך מאמן בית"ר. "שיחקנו נגד קבוצה טובה ויכולנו להוציא יותר. אני לא מרוצה כל כך מהמשחק. נכנסנו למערבולת לא נעימה ואני סומך על החבר'ה שלי. עשינו עונה גדולה ולא ניתן לאף אחד להגיד שלא". 

"אנחנו צריכים לראות איפה ומה לשפר כדי להגיע לששת המשחקים האחרונים כמו שצריך", סיכם דראפיץ'. "אני צריך להתרכז במגרש ועל שחקני הסגל ולאמן אותם הכי טוב שיש. אנחנו אחרי שלושה הפסדים וזה לא מתאים לבית"ר. אנחנו מסתכלים קדימה לסיים את העונה כמו שצריך. אני נהנה בבית"ר וצריך לשבת עם בעל הבית, עדיין לא ישבנו. צריך לשבת ולראות באיזה כיוון אנחנו הולכים".

 

בתוך כך, 1,600 האוהדים שהגיעו לבלומפילד התאגדו ברשתות החברתיות במטרה למחות על היחס כלפי הקשר בדקה השביעית למשחק, מספרו של אצילי. בעניין סרט הקפטן, בבית"ר החליטו כי דן איינבינדר, כרגע השחקן הבכיר במועדון, יענוד את הסרט נגד האקסית.

 

כזכור, הסאגה המשולשת אצילי-דראפיץ'-טביב, לא החלה היום. הבעלים מעוניין כי הקשר המבטיח יחתום על חוזה ארוך טווח במועדון, אך השחקן סרב להצעה שניתנה ודורש תנאים טובים יותר וסעיף יציאה לחו"ל. אצילי, שלא שיחק בארבעת המחזורים האחרונים, היה עצבני מאוד באימון המסכם ועזב אותו לפני סיומו. 

 


אצילי, שוב נשאר בצד (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי