דראפיץ': רוצה להיפגש עם טביב ולקבל תשובות

דראפיץ'
דראפיץ' |

המאמן דיבר ב-103FM על הנתק מול בעלי בית"ר, פרשת אצילי והדעיכה

(גודל טקסט)

סלובודן דראפיץ' יאמן בשנתיים הבאות במכבי נתניה, אבל הפרידה מהאקסית עדיין קצת צורבת. בראיון לתכנית הספורט של 103FM הוא דיבר על היחסים עם הבעלים אלי טביב, פרשת עומר אצילי וגם על מה שחסר במועדון מהבירה.

"התנתק הקשר, לא הייתי בקשר עם אנשים מבית"ר ירושלים. כשחיפשתי תשובה, אמרו שהוא צריך לחזור ויהיה בסדר. הפעם האחרונה שדיברתי עם טביב? לפני חודש", סיפר דראפיץ'. "גם אני ניסיתי כמה פעמים להשיג אותו ואמרו שזה איזור בלי קליטה. לא רציני להגיד שלא עניתי לו. כשאני ישן, הוא מתקשר בגלל השעות ההפוכות. פעם אחת הטלפון היה על שקט והסברתי לו. אני לא חושב שזו הסיבה". 

"כל הזמן היו שמועות, לא דיברתי עם אלי טביב", השיב כשנשאל על הגורמים לפרידה. "הסיבה היא שכמה פעמים אמרתי שהצוות שלי צריך להמשיך איתי, כל מיני גורמים אמרו שטביב לא רוצה להמשיך איתם. אמרתי שאם אני ממשיך, אז זה עם הצוות שלי. פה התנתק הקשר, כנראה טביב לא אהב את התגובה שלי. אני שלם עם זה". 

"אצילי? כשאני באתי לטביב ודיברתי איתו על אצילי, הוא אמר: 'אתה יכול להשתמש בו מהדקה הראשונה עד האחרונה'", התעקש דראפיץ'. "באותה תקופה הוא דיבר עם טביב על החוזה. כשבאתי לטביב ושאלתי אותו: 'להרכיב אותו?', הוא ענה לי: 'תשתמש בו כמה שאתה רוצה'. ד"ר פרנקל הודיע לאצילי שהוא לא יכול לשחק, אצילי הלך לרופא חיצוני שאמר לו שהוא כן יכול לשחק. דבר דומה היה לי עם קלטינס". 


אלי טביב, נתק ממושך (עדי אבישי)

"אצילי עשה כל מיני פרצופים, לא התאמן כמו שצריך, הושבתי אותו על הספסל", המשיך המאמן. "בשבוע אחרי זה אמרתי לו לפתוח, הוא אמר לי 'אני שומר עליך'. זה בולשיט אחד גדול. אמרתי לו 'אל תשמור עלי, דיברתי עם טביב'. גם אני חשבתי שיהיה איזה סיבוך כמו 'אל תיתן לו לשחק בגלל החוזה'. זה היה הסיפור". 

"כל הזמן שיתפתי את טביב בהרכבים ואמרתי לו את מי אני רוצה להרכיב", ענה דראפיץ' כשנשאל על מעורבות של הבעלים בעניינים מקצועיים. "אם היה לו מה להגיד, הוא אמר, שאל אותי שאלות. בסוף אני החלטתי. הוא לא ידע מי זה קלטינס או רוקביציה. המחשבה שלו הייתה לשחק עם 2-4-4, אנחנו שיחקנו ב-3-3-4. לצוות שלי היה משקל כבד בבחירת ההרכבים ואולי הוא לא אהב את זה. זה לא משנה, בסופו של דבר אני החלטתי". 

"הרבה מאוד בעלי בתים יורדים במחצית לחדר ההלבשה. אני לא יכול להסתובב לאלי טביב ולהגיד לו 'צא מהחדר', אז לפעמים אני יכול לשאול אותו מה הוא חושב", הסביר המאמן. "יכול להיות שאצל מאמנים אחרים הוא השפיע יותר ובגלל זה אני הולך הביתה".

"אני לא מאוכזב, אני חושב שעשיתי עבודה טובה. עשיתי את המקסימום", הוסיף דראפיץ'. "גם לי היה מוזר שטביב מינה אותי למאמן, אני מודה על ההזדמנות. אני חושב שאני והצוות שלי הוכחנו שאנחנו יכולים לעבוד בקבוצות גדולות. זה שאני לא ממשיך זו לא הבעיה שלי". 


דראפיץ', התעקש להמשיך עם הצוות (עדי אבישי)

על הדעיכה בישורת האחרונה אמר: "הגענו לפלייאוף ב-17 נקודות הפרש ממכבי חיפה. גילינו כל מיני שחקנים צעירים כמו קלטינס, כחילה ואבישי כהן. בנינו סגל טוב וקבוצה טובה שרצה יפה. זה ששיחקתי בפלייאוף העליון לא טוב וחשבו שאכריע את האליפות, זו טעות שלי. השחקנים שלי היו סחוטים, לא היה לי סגל רחב ואני צריך ללמוד". 

"אני מאוד רוצה להיפגש עם טביב ולשמוע גם תשובות, אבל לא מאמין שהוא ירצה להיפגש איתי", גילה. "יש בעיה בבית"ר ירושלים, שחייבת איש מקשר בין אלי טביב לצוות המקצועי. כשיש בעלים בחוץ לארץ צריך להיות לו איש קשר כאן. פה נפלו גיבורים. אני לא צריך להתקשר לבעל הבית על ה-GPS או המשקולות בחדר כושר. היו כמה קבוצות שפנו אלי, אמרתי שאני רוצה להמתין לטביב. הובטח לי שאמשיך בבית"ר ירושלים. עכשיו ההצעות האלה כבר לא רלוונטיות". 

"נתתי הצעה לשנתיים והם הסכימו, הכל עם הצוות שלי", הבהיר דראפיץ' בנוגע למכבי נתניה. "הגעתי מיוגוסלביה לקבוצה הזאת, אני רוצה לעבוד שם. התקציב לא גדול. יש גורמים חיצוניים שרוצים לעזור במימון השכר שלי. משרת המאמן כל כך מסכנה כך שאנחנו צריכים כל הזמן להילחם על הלחם שלנו. נתניה זה מועדון גדול עם אוהדים ותנאים כמו שצריך. אם אעשה עבודה טובה, כולם יזכרו את זה".


עוד יתגעגעו אליו? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי