האם מוגרבי טעה כשבחר לשחק במכבי חיפה?

גדול עליו?
גדול עליו? |

הקיצוני פתח את דרכו בירוק בסערה, אבל האם שוב זה יהיה גדול עליו?

(גודל טקסט)

פיראס מוגרבי הגיע בקיץ כרכש הנוצץ של מכבי חיפה, יותר נכון בתחילת הקיץ. אחרי תחילת עונה טובה, נדמה שרנה מולנסטיין לא ממש סומך על הכישרון שחווה עונה אדירה בסכנין. האם הוא שחקן שלא מתאים לקבוצות הגדולות?

 

למי ששכח מוגרבי כבר חווה יציאה לקדנציה מעבר לים כשחתם במדי לאנס אבל חזר ארצה מהר מאוד. למרות שפתח מצוין את העידן בחיפה ואף זומן לנבחרת ישנם סממנים דומים. אולי הילד צריך שיעטפו אותו.

 

 

"פיראס בחור רגיש. שם לב יותר מדי על מה המאמן אומר לו ומה הוא לא אומר. אם אתה הולך איתו בכוח אתה מפסיד אותו. צריך לתת לו הרבה פידבקים חיוביים, הבעיה שבחיפה יש לחץ והמאמן מנהל קאדר גדול והוא צריך להביא תוצאות מיד כי הליגה בורחת", מציין עבאס סוואן.

 

אשתקד הצליח יוסי אבוקסיס למקסם את היכולות בזכות אותן שיחות אישיות ופידבקים כך שאולי בחיפה יעשו נכון אם יחשבו ככה. "בסך הכל אנחנו ממש לא מאוכזבים ממנו, הוא עונה לגמרי על הציפיות", סיפר גורם בכיר. "כשחן עזרא ששיחק בתפקיד שלו ארבע שנים בא אלינו וביקש שדרוג רציני בחוזה דחינו אותו על הסף, ועשינו שיקול שאפשר להביא את מוגרבי ב-110 אלף דולר", הוסיף. ואך אמר שבקבוצה חשבו להאריך לו את החוזה, אחרי שחתם בה לעונה אחת בלבד. אולי זה מה שירגיע את מוגרבי?

 


יש לו הרבה אופציות, מולנסטיין (ערן לוף)

 

"יש לי שיחות רבות מאוד איתו. זה נכון שהוא בחור רגיש אבל הוא עומד היטב בלחצים. הוא עבר לקבוצה הרבה יותר גדולה, יש תחרות על מקום בהרכב, ויש למולנסטיין הרבה אפשרויות שביניהן הוא צריך לתמרן", מנתחת הסוכנת של השחקן ויקי וקנין.

 

ראובן עטר, המאמן שאצלו הוא פרח במכבי נתניה אמר: "מוגרבי הוא שחקן הרכב לגיטימי במכבי חיפה. הבעיה שלו שיש עוד 17 כמוהו בקבוצה ורק 11 יכולים לשחק. פשוט שחקן מצוין ששולט בכל האלמנטים של המשחק. יש הרבה משחקים ואני מאמין שהוא יקבל צ'אנס הוגן לחזור לרוטציה ואז זה תלוי בו. בתור מי שאימן אותו בתקופה הכי יפה שלו ברור שאני חושב שהוא יכול".

 

בסכנין המליצו לו להישאר
אז האם מוגרבי טעה שבחר בירוק על פני הצעות מסכנין, קריית שמונה ואפילו לעוד עונה בסכנין. וקנין חושבת שלא: "צפינו את זה מראש. להיפך יש לו מוטיבציה גבוהה להמשיך לעבוד קשה כדי להיכנס להרכב ואין לו שום מחשבות על עזיבה. המטרה היא להצליח בחיפה, אחרת לא היינו חותמים כאן. זה דומה לטאלב טוואטחה בפרנקפורט".

 


היה צריך להישאר בסכנין? (ערן לוף)

 

במכבי חיפה בטוחים: "הוא ילד טוב, מקצוען שיחכה לצ'אנס שלו וינסה להוכיח את עצמו. בינתיים הוא תורם לא פחות מחן עזרא שעלה פי שלוש ממנו".

 

ואילו עבאס סוואן חושב אחרת לגמרי: "אמרנו לו לא לעזוב אבל הוא לא הקשיב", מספר מי שבעצמו עבר מסכנין לחיפה. "פיראס הוא שחקן של עבודה קשה. אצלנו האימונים לא הספיקו לו אז הוא שרף קילומטרז' בשדות ליד המגרש ופחדנו שהוא יפצע, ככה שמי שאומר שהוא איבד את מקומו ברוטציה בחיפה בגלל זה שהוא לא עובד קשה פשוט טועה". ב-20:30 בספורט1: הוא ייזרק למים שוב מול אשקלון?

 


אז מה טומן לו העתיד? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי