האצטדיון בכפר סבא ישופץ ב-40 מיליון שקל

שורה של שיפוצים. אצטדיון לויטה
שורה של שיפוצים. אצטדיון לויטה | צילום: דניאל סטרובדיס

במסגרת השיפוץ הנרחב יוקם יציע חדש עם 3,000 מקומות ויתוקנו ליקויים רבים

(גודל טקסט)

כפר סבא עומדת בפני עידן חדש. העירייה הודיעה היום (שלישי) כי תבצע שיפוץ נרחב באצטדיון לויטה בעלות כוללת של 40 מיליון ש"ח, במסגרתו בין היתר יתווסף יציע חדש וכמו כן יותאם האצטדיון לקריטריונים הנוקשים של מנהלת הליגה לכדורגל.

 

היציע החדש שיוקם יהיה נפרד מהיציע הנוכחי, יכלול 3,000 מקומות וישלים תכולה של 8,000 מושבים בכל האצטדיונים. הפרדתו מהיציע הנוכחי תסייע להתגבר על הפרדת אוהדי הקבוצה האורחת לאוהדי הפועל כפ"ס.

 

 

מלבד הקמת היציע הנוסף, יכלול השיפוץ הקמת קופות לאוהדי הקבוצה האורחת, תאי עיתונאים, תשתית לשידורי טלוויזיה, בניית עמדת שידור וצילום, שדרוג תאורה, מסך וידאו ענק, מערכת חכמה למספורי כרטיסים ועוד.

 

שיפוץ שיהפוך את האצטדיון לביתי. בן חמו (יח"צ)

 

"הגיע העת להפוך את האצטדיון בכפר סבא למודרני ולכזה שישדרג את חווית הצפייה במשחקי ליגת העל. מועדון הכדורגל שלנו הוא בעיני רבים מודל לחיקוי ושמו יצא למרחוק לאורך השנים", מסר ראש העיר יהודה בן חמו. "השיפוץ יהפוך את האצטדיון לביתי, מזמין וחם ואין בליבי ספק שזו תהיה זריקת עידוד בלתי רגילה לכל באי האצטדיון ולרווחת תושבי העיר כפר סבא. הבנייה תתבצע תוך שיתוף ציבור עם אוהדי הקבוצה ותושבים".

 

פגישה בין בן חמו ושחם

עוד לפני ההודעה של עיריית כפר סבא, נפגש בן חמו עם מנכ"ל הפועל כפר סבא סתיו שחם, בעקבות דו"ח וועדת הביקורת של ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגה, שלא אישרו לקיים משחקים בעונה הקרובה בעירייה. נראה היה תחילה שלא הושגה התקדמות ומכיוון המועדון רמזו כי כבר החלו במגעים עם האצטדיון בראשון לציון על מנת לשחק שם. כמו כן, אוהדי הקבוצה תכננו להפגין מול משרדי העירייה על מנת לנסות לשנות את דעתו של ראש העיר, אולם כאמור אין בכך צורך יותר.

 

עוד נמסר מהעירייה: "ההחלטה התקבלה אחרי דיונים ארוכים ומעמיקים שהתקיימו בין העירייה, הנהלת המועדון והאוהדים המסורים". יחד עם זאת, גורם בהפועל כפ"ס מסר לספורט1 כי ההחלטה נעשתה ללא יידוע המועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי