הבוס פה: שחר הגיע לאימון ונזף בשחקנים

מכבי חיפה לא יכולה להיראות כפי שנראתה במשחקים האחרונים. שחר
מכבי חיפה לא יכולה להיראות כפי שנראתה במשחקים האחרונים. שחר | צילום: ערן לוף

בעלי מכבי חיפה: "חשוב שתתקנו את הרושם, נסיים במקום ה-4 ונזכה בגביע"

(גודל טקסט)

מבט אל הטבלה מגלה עד כמה גדול הכישלון העונה של מכבי חיפה. הירוקים מרוחקים 30 נקודות מהפועל באר שבע, אותה תפגוש בשבת (שידור ישיר בספורט1 החל מ-19:50). במועדון עדיין מקווים לסיים את העונה בצורה חיובית עם הכרטיס לאירופה, אך ההכנות לעונה הבאה כבר צוברות תאוצה.

 

הסקאוט, גוסטבו בוקולי, המריא לארגנטינה על מנת לצפות בשחקנים אותם סימן בחודשים האחרונים ולקדם את הגעתם לארץ. הירוקים צפויים להחליף את לודוביק אוברניאק רומריו פירס ומארק ואליינטה, כאשר רק האחרון עשוי להישאר בקבוצה.

 

 

המשחק בבאר שבע הוא הראשון מתוך שלושה משחקי שיא של הקבוצה שעשויים לקבוע את עתידו של רוני לוי לעונה הבאה ואת הסיכויים של הקבוצה להשיג את הכרטיס לאירופה. לאחר המפגש בטוטו-טרנר, תארח מכבי חיפה את מכבי ת"א, כאשר שלושה ימים לאחר מכן תפגוש שוב את באר שבע בחצי גמר הגביע. הירוקים רשמו הישג שלילי, כאשר ספגו שלושה שערים בכל אחד משלושת משחקיהם האחרונים, דבר שקרה בפעם האחרונה לפני 59 שנה.

 

ביקש מהשחקנים להתאמץ לסיים במקום הרביעי. שחר (ערן לוף)

 

נשיא המועדון יעקב שחר ביקר באימון הקבוצה ושוחח עם השחקנים, דבר שהוא נוהג לעשות בשנים האחרונות כאשר הקבוצה נקלעת לתקופה ללא ניצחונות. שחקנים נהגדו להגדיר את השיחות הללו כשיחות קשות ביותר.

הפעם, שחר ביקש מהשחקנים לשחק ביחד כקבוצת כדורגל ולעשות מאמץ גדול לקראת המאבק על המקום הרביעי, שעשוי להוליך לליגה האירופית. "יש לנו מטרות העונה בליגה ובגביע המדינה, וחשוב שתתקנו את הרושם של המשחקים האחרונים", אמר שחר לשחקנים. "חשוב להיות במקום הרביעי ושנזכה בגביע המדינה. אנחנו לא יכולים להראות כפי ששיחקנו בשבועות האחרונים".

 

באימונים האחרונים ניסה לוי לתת מענה במרכז המגרש לשלושת שחקני באר שבע ג'ון אוגו, אויבידו חובאן ו-וובה  בראון בחשיבה מקצועית ולאור הסקאוטינג שבוצע כי המשחק יוכרע דרך השליטה במרכז המגרש.

 

עטר. יחזור להרכב (ירון אלפי)

 

רוני לוי יצרף קשר נוסף לצדם של נטע לביא ועטאא ג'אבר שיהיה ככול הנראה פיראס רומאריו הנאבק על המקום בהרכב מול לודביק אוברניאק. להרכב יחזור אלירן עטר שלא פתח בהרכב נגד בני סכנין על חשבונו איסמעיל ריאן. לפי האימונים נראה כי גילי ורמוט יהיה בפתיחה על ספסל המחליפים.

 

שחקן בקבוצה: "המצב בטבלה ברור לכולם במועדון ונעשה הכול לחזור עם ניצחון ראשון בפלייאוף העליון ". אוראל דגני וסאן מנחם הפצועים לא יעמדו לרשותו של המאמן.

 

ההרכב המשוער: ולדימיר סטויקוביץ', איל משומר, דקל קינן, מרק ואליינטה, טאלב טוואטחה, נטע לביא, עטאא ג'אבר, פיראס רומריו (לודוביק אוברניאק), יוסי בניון, אלירן עטר, גלנור פלט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי