הבוררות בעניינו אצילי לא תסתיים לפני יולי

אצילי. נתקע בביתר
אצילי. נתקע בביתר |

הדיון הראשון נדחה עד 26 ביוני, וההליך עצמו ייגמר בסוף תקופת ההכנה לליגה

(גודל טקסט)

עומר אצילי ובית"ר ירושלים נפגשו בדיוק המקדמי אצל הבורר עו"ד חנוך קינן, שהחליט לקבוע את הדיון הראשון בתביעה של הקשר להשתחרר לאלתר מהקבוצה, או לחלופין לקבוע בעבורו סעיף שחרור נמוך ל-26 ביוני. בסביבתו של אצילי קיוו שכל העניין יסתיים בקרוב כך שהדחייה אינה משרתת אותם.

 

בתחילת הדיון המקדמי שאל עו"ד קינן את הצדדים אם הם מעוניינים לנסות להגיע בכל זאת לפשרה ביניהם ושני הצדדים – את אצילי ייצג עו"ד רועי רוזן ואת בית"ר עו"ד רוני מוסזון ועו"ד אלעד אייזנברג – סירבו. הבורר ביקש מהצדדים להגיש לו את כל התצהירים בעניין ולמסור לו את רשימת העדים וקבע כאמור דיון בעניין לסוף החודש הבא. ההערכה היא שהדיון הראשון ועד לפסק הבורר יעברו לפחות עוד שבועיים.

 

  • הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ספורט1

 

המשמעות: גם אם אצילי יזכה בבוררות וישוחרר מבית"ר הוא ימצא את עצמו באמצע יולי, בשעה שכל הקבוצות כבר מצויות עמוק בהכנות לעונה הבאה. עם זאת, בסביבתו של אציל אומרים שהם אינם מצטערים על ההליכה לבוררות. בסביבתו מציינים כי בשל הליך הבוררות בית"ר תהיה חייבת לזמן את אצילי לתחילת ההכנה שלה לעונת 2016/17, בעוד שאם לא היה כל התהליך טביב היה יכול לשלוח אותו ליציע.

 

ואלפורט סיכם לשנתיים נוספות 

לאחר שאורי מגבו האריך חוזהו בעונה נוספת עוד לפני ההתמודדות, גם החלוץ ההולנדי ארסניו ואלפורט שהגיע במהלך העונה, יישאר בבירה כשסיכם לשנתיים נוספות ובית"ר מימשה עליו את האופציה.

 

"אני מאושר להישאר בבית"ר, שמח על ההזדמנות לתת את כל מה שיש בי עבור הקהל הנפלא והמועדון המיוחד הזה", ציין ההולנדי.

 


ואלפורט במעמד החתימה (בית"ר ירושלים, רשמי)

 

ואלפורט הספיק לכבוש שני שערים במדי בית"ר ירושלים מול מכבי חיפה וגם במשחק הנעילה של העונה נגד הפועל רעננה.

 

הקבוצה עצמה מקווה שסעיף ההעמדה לדין שיקבע תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, יהיה בגין התפרעות אוהדים ולא התפרצות אוהדים לכר הדשא סעיף בגינו עלולה לספוג הקבוצה עונש חסר תקדים של הפחתת עשר נקודות.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי