הבלאגן חוגג: סאבו נטש את האימון, הייסטר נזרק

הייסטר
הייסטר |

שחקני בית"ר על מצבו של בן שמעון: "אם נפסיד קשה לראות אותו ממשיך"

(גודל טקסט)

משחק גורלי: בית"ר ירושלים תפגוש במחזור הקרוב (שני, 20:30) את בני יהודה עם המאמן הטרי, יעקב אסייג במשחק שישפיע מאוד על המשך דרכו של רן בן שמעון בבירהכאשר הפסד וייתן והמאמן יהיה עם רגל וחצי מחוץ לבית וגן.

 

"יש לנו עכשיו ארבעה משחקי בית חשובים מאוד". אמר גורם בקבוצה, "מנסים לא לחשוב על זה אבל שני הפסדים בשני המשחקים הקרובים נגד בני יהודה ורעננה ויהיה קשה מאוד לראות את רן ממשיך במועדון".

 

 

למרות הכל, בבירה נמשכת אווירה לא נעימה באימונים כאשר באימון הבוקר נזרק המגן הגרמני מרסל הייסטר לאחר כמה דקות לתום האימון לאחר שהתרעם על החלטה של המאמן. הקשר הסלובקי אריק סאבו הוצא אף הוא והתבקש לשבת בצדי המגרש אך החליט על דעת עצמו לעזוב אחרי מספר דקות.

 

 "רן הפך את הקבוצה לשכונה. איך שחקן אמור לתת הכל על המגרש כשהוא יודע ששחקן אחר שלא בא לאימון או שיוצא ממנו באמצע פותח בהרכב כאילו כלום לא קרה? זו שכונה", אמרו שחקנים במועדון.

 

צריך לציין כי עד כה בית"ר צולחת את משחקי הבית כאשר למעט המשחק נגד קריית שמונה בטדי בו סיימו הירושלמים ב-2:2, הצליחו הצהובים לנצח בשני המשחקים האחרונים נגד אשקלון וכפר סבא.

 

בן שמעון עצמו לא ערך ולו שיחה אחת עם השחקנים בנוגע למצב הקבוצה. המאמן עורך שיחות אישיות עם השחקנים אבל לפי שחקנים בקבוצה זה קצת מאוחר מדי:

 


אוהדי בית"ר באשדוד, הלחץ גובר (דני מרון)

 

צריך לציין כי קלאודמיר וחסוס רואדה אמורים לעמוד לוועדת משמעת אולם בקבוצה מעריכים כי לא ינקטו נגדם צעדים קשים על אף העבירות החמורות שביצעו.

 

במישור המקצועי, עוז ראלי אמור לחזור ל-11 על חשבונו של טל בנש. יעקב בריהון שנעדר מהמשחק הקודם בעקבות מחלה עשוי להכלל בהרכב אף הוא כשבן שמעון ינסה להגיע בהרכב מעט התקפי נגד ההגנה החדירה של הכתומים.

 


רואדה, עונש ידוע מראש (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי