הבלם האלבני ארלינד אייטי הוצע למכבי ת"א

אייטי מול פוגבה
אייטי מול פוגבה | צילום: Getyimages

השחקן, שיכול לשחק כמגן, סיים חוזה בפרוזינונה מהליגה האיטלקית. גם טורינו בתמונה

(גודל טקסט)

לספורט 1 נודע כי ארלינד אייטי, בלם שווייצרי ממוצא אלבני, הוצע למכבי תל אביב. ג'ורדי קרויף, מנג'ר הצהובים, בודק את מועמדתו של אייטי בן ה-22 שגדל בבאזל ושיחק בעונה שעברה בפרוזינונה.

 

אייטי החל את דרכו בנבחרות הצעירות של שווייץ אבל בחר בבוגרת של אלבניה והופיע עמה בשני משחקי יורו. סך הכל יש לו שער אחד בשבע הופעות בנבחרת האלבנית. אייטי שותף ב-3:3 במוקדמות ליגת האלופות בעונת 2013/14.

 

 

שוויו מוערך ב-1.1 מיליון דולר עם כי הוא מגיע עם כרטיס ביד. שכרו מוערך בכ-300 אלף יורו לעונה, תג מחיר שמכבי תל אביב בהחלט יכולה לעמוד בו. באיטליה דווח שאייטי על סף סיכום בטורינו דווקא כמחליפו של קמיל גליק שעזב למונאקו ויחתום לשלוש עונות.

 

אייטי עוצר את מרסיאל. שני משחקים ביורו (Getty)

 

הצהובים ישחקו הערב בסלובניה בגומלין הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית נגד גוריצה כשהם אוחזים ביתרון של 0:3 מהמשחק הראשון בישראל. הבלם טל בן חיים תורגל בהרכב באימון המסכם במקומו של קרלוס גארסיה שחתם באליאנספור בטורקיה. יוסי בניון אמור לקבל דקות רשמיות ראשונות במהלך המשחק, אחרי שלא שותף כלל במשחק הראשון.

 

ההרכב המשוער: פרדראג ראיקוביץ', דור פרץ, איתן טיבי, טל בן חיים, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, האריס מדוניאנין, נוסא איגייבור, דור מיכה, אורלנדו סה, טל בן חיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי