הגולשים קבעו: אבוקסיס אשם במהומות בסכנין

ממש לא תמים. אבוקסיס
ממש לא תמים. אבוקסיס |

55% מהקולות למאמן, גם ראיקוביץ' לא יצא נקי עם 30%. טל בן חיים? רק 9%

(גודל טקסט)

הגולשים קבעו: יוסי אבוקסיס הוא האחראי למהומות המכוערות בסיום ה-0:0 בין בני סכנין למכבי תל אביב באצטדיון דוחה. מצלמות האבטחה קלטו את שוער הצהובים פדראג ראיקוביץ' דוחף את המאמן ומפיל אותו אל הדשא, אבל גולשי ספורט1 משוכנעים כי אבוקסיס רחוק מלהיות תמים.

 

למעלה ממחצית מהגולשים, כ-55% הפנו את האצבע המאשימה כלפי המאמן, שכזכור גם הורחק בחצי גמר גביע המדינה בין הקבוצות לאחר שער השוויון השנוי במחלוקת של ברק יצחקי. השער נכבש לאחר שטל בן חיים בחר שלא להחזיר כדור שהוצא, במעשה שמשך אליו לא מעט אש.

 

 

בן חיים עצמו לא צריך להיענש בחומרה בעקבות אירועי סיום המשחק בסכנין, כך לפחות חושבים הגולשים, שרק 9% מהם בחרו בו. ראיקוביץ' עצמו, אגב, לא נקי מביקורת לאחר שלא פחות מ-30% מהמצביעים סברו ששוער שדוחף מאמן של קבוצה יריבה צריך להיענש, ובחומרה. אחראי האבטחה באצטדיון דוחה חמק מתחת לרדאר וזכה רק ל-6% מקולות המצביעים, שכנראה מבינים שכששתי קבוצות מגיעות כל כך טעונות למשחק, אי אפשר למנוע מהיצרים להתלקח.

 

בן חיים אשם? ממש לא (ערן לוף)

 

כעת צריך לתת לבעלי התפקידים לפעול. תובע ההתאחדות החליט להעמיד לדין את ראיקוביץ', אבוקסיס, עוזר מאמן מכבי ת"א חואן טוריחו וגם את האלופה בשל קריאות גזעניות של הקהל הצהוב, ובית הדין של ההתאחדות יבחן את המעשים הרבים ויכריע.

 

עד אז יוכלו שתי הקבוצות להירגע מעט ולהתמקד במטרות שנותרו להן על הדשא: מכבי ת"א תמתין ביום שני להפועל באר שבע במשחק העונה אותו היא חייבת לנצח בשביל לשוב לפסגה. סכנין מצדה, שמפנטזת על המקום הרביעי ועל כרטיס למוקדמות הליגה האירופית, תצא ביום ראשון למשחק מתוח לא פחות בטדי נגד בית"ר ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי