ההתאחדות אישרה לרשום 6 זרים בליגת העל

הניסוי יצלח?
הניסוי יצלח? |

בפועל יוכלו להירשם 5 זרים במשחק, המהלך כולו הוגדר כניסיון לשתי עונות

(גודל טקסט)

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל עופר עיני והנהלת ההתאחדות לכדורגל אישרו את הגדלת מכסת הזרים בליגת העל מחמישה לשישה. כל קבוצה בליגת העל תוכל לרשום בשורותיה שישה שחקנים זרים, כשבפועל יוכלו להירשם ולהיות על כר הדשא רק חמישה שחקנים זרים במשחק. 

בכך הצטרפה ההתאחדות לכדורגל אל מנהלת הליגה ואל ארגון השחקנים, אשר החליטו לפני כעשרה ימים במשותף להוסיף זר נוסף לסגל הרחב. מי שהובילו את המהלך היו בעיקר מכבי תל אביב, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים, כשנשיא מכבי חיפה יעקב שחר ניצב בראש המתנגדים למהלך וטען כי הוא מעדיף לתת דקות לשחקני מחלקת הנוער שלו.

המהלך הוגדר כניסיון בשנתיים הקרובות ולאחר מכן ייערך דיון נוסף בנושא. לפי הסיכום, אחרי שתי עונות יוחלט אם להמשיך עם שישה זרים או לעבור למתכונת אחרת. כמו כן, נבחנת אפשרות בה יהיו בכל משחק ארבעה חילופים כששלושה מהם יהיו שחקנים ישראלים.


עוד זרים, טוב או רע לכדורגל? בקרוב נגלה (ערן לוף)

עוד סוכם כי קבוצה שתסיים עונה עם חובות לשחקנים לא תוכל בעונה שלאחר מכן לרשום שישה זרים ותסתפק בחמישה. כמו כן, המנהלת תתמוך ביוזמה של ארגון השחקנים להגברת הפיקוח על תשלום שכר השחקנים במועד ולשיתוף נציג הארגון בתוך בקרת התקציבים.

סוכם גם כי המנהלת תקיים מו"מ עם ארגון השחקנים בעתיד בכל נושא אשר יש לו קשר אל השחקנים ותתמוך בכינון ועדה בשיתוף ארגון השחקנים אשר תבחר את הדיינים בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי