הולכת ומסתבכת: רק 2:2 לאשדוד עם בני יהודה

עזריאל. שער ראשון העונה בליגת העל
עזריאל. שער ראשון העונה בליגת העל | צילום: פייסבוק מ.ס. אשדוד

המארחת כבשה כבר אחרי 45 שניות אבל נותרה אחרונה ובלי אף ניצחון

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד נותרה הקבוצה היחידה בליגת העל שעדיין לא זכתה בניצחון לאחר שסיימה ב-2:2 בבית עם בני יהודה. פעמיים עלו שחקניו של רוני אוואט ליתרון ופעמיים ידעו האורחים לסגור אותו. במקביל זכו יריבותיה של אשדוד לתחתית, הפועל תל אביב ורעננה, לניצחונות והטביעו את העולה החדשה עומק במרתף הטבלה.

 

ניב זריהן כבש כבר לאחר 45 שניות והעלה את המארחים ל-0:1 אבל מרקו יובאנוביץ' בלם בני יהודה השווה בנגיחה בדקה ה-33. עם פתיחת המחצית השנייה שוב עלו שחקניו של אוואט ליתרון כשחן עזריאל כבש בתום מבצע קבוצתי יפה וקבע 1:2 בדקה ה-53.

 

 

 אלא שהמילה האחרונה במשחק היתה של יונתן כהן, ששיחק בעונה שעברה בנוער של מכבי תל אביב. הילד ניצל בדקה ה-59 הרחקה לא טובה של הגנת אשדוד ודחק את הריבאונד פנימה, 2:2. בני יהודה כבר עם שש נקודות ואולי עכשיו יפסיקו לנענע את הכסא של אריק בנאדו.

 

מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, חאתם עבד אלחמיד, נינו גאלוביץ', ניבאלדו, בן בן יאיר (דראז'ן בגאריץ', 77), משה אוחיון, תום מונד, דן ביטון, אור אינברום (חן עזריאל, 28), דין דוד (רועי בקל, 46), ניב זריהן.

 

בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל (איציק עזוז, 84), מרקו יובאנוביץ', קסאבייה תומא, שון גולדברג, חסן אבו זייד, ניקולה מיטרוביץ', דינקו טרבוטיץ' (סער בנבנישתי, 65), אלמוג בוזגלו, יונתן כהן (ירדן שועה, 77), אלון תורג'מן.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי