הזרים של נתניה מאיימים לא להופיע מול ק"ש

אוהדי מכבי נתניה. מחכים לרוכש
אוהדי מכבי נתניה. מחכים לרוכש | צילום: עדי אבישי

השחקנים טוענים: "הבקרה לא עושה דבר ולכן נאלצנו לצאת לתקשורת"

(גודל טקסט)

ראשת העיר נתניה מרים פיירברג ומנכ"ל העריה אבי בן חמו ינסו למצוא פתרונות להמשך תפקודה של מכבי נתניה עד סיום העונה. בעירייה פועלים למנות אדם שיוביל את המערכת ויכניס יציבות זמנית למועדון השוקע.

 

הנושא המרכזי המעניין את השחקנים שרובם לא יהיו בקבוצה בעונה הבאה הוא תשלום שכרם עד סיום העונה והעברה של שכר חודש פברואר שלא שולם כמו משכורת חודש מארס לקראת חג הפסח. כמו כן, השחקנים הזרים הבהירו כי אם שכרם לא ישולם עד סוף השבוע ישקלו לא יופיעו למשחק נגד קריית שמונה.

 

 

שחקן בקבוצה אמר: "אין לנו אל מי לפנות ולכן אנחנו יוצאים לתקשורת. הבקרה התקציבית, ובראשה עופר אורליצקי, לא עושים דבר למרות שהוא יודע שלא קיבלנו משכורות. נכון שארגון השחקנים הכריז על סכסוך עבודה, אבל אין לו אל מי לפנות והזמן הולך ואוזל. גם ידיה של ראשת העיר כבולות כי היא תלויה בכספי ציבור".

 

פרץ. יעביר בינתיים את אימוני הקבוצה (מני בן ארי)

 

צו המניעה שהוגש נגד הקבוצה והעירייה יפעל לממש את הבטוחות הכספיות דרך הבקרה התקציבית, אך ספק רב אם הבטוחות אכן נמצאות שם ואם אפשר בכלל לממש אותם. פיירברג שוחחה אתמול (ראשון) עם הבעלים אלי שגב השוהה ביבשת אפריקה אשר מחזיק עכשיו במניות הקבוצה שהוחזרו על ידי דורון אוסידון שהתפטר. שגב הבטיח לחפש רוכש שאליו יעביר את זכויות הניהול ובכל מקרה לא יעביר כספים לקבוצה.

 

את האימונים יעביר עד למינוי צוות ניהולי עומר פרץ כשההמתנה היא למציאת גורם או גורמים עסקיים שייקחו עליהם את הבעלות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי