החמישייה הפותחת: בחרו את מצטיין המחזור בליגת העל

מי יהיה מצטיין השבוע? אתם בוחרים
מי יהיה מצטיין השבוע? אתם בוחרים |

בן חיים, לינגאנה, מוגרבי, ראדי או דווקא קאניוק, מי מספר 1 שלכם?

(גודל טקסט)

ליגת העל יצאה לדרך וכבר במחזור הראשון נכבשו 20 שערים, שניים יותר מאשר בפתיחת העונה, שהשאירו טעם של עוד להמשך.

 

עכשיו, רגע אחרי שהמחזור הסתיים ובסיומו רק אשדוד והפועל ת"א לא מצאו את הרשת, זה הזמן להצביע ולבחור מי ייבחר למצטיין המחזור. כמדי שבוע חמישה מועמדים יוצגו לפניכם, ובסופו של דבר ייבחר מצטיין המחזור של ספורט1. רוצים להשפיע ולקבוע? הצביעו בסקר שבתחתית הידיעה. 

 

 

איסומעילה לינגאנה – הפועל אשקלון

זילזלו בו, אמרו שאין לא מקום בליגת העל וכמובן שההחמצות שלו בעונה שעברה הפכו לקאלט. לינגאנה ספג הכל וכבר במחזור הראשון סתם הרבה פיות עם שלושער נגד הפועל חיפה. כל נקודה שאשקלון תשיג העונה תעזור לקראת הימים הקשים במאבקי התחתית. תמיד טוב לפתוח עונה ברגל ימין. 

 

לינגאנה. שלושער שסתם הרבה פיות (ירון אלפי)

 

טל בן חיים – מכבי תל אביב 

עכשיו, בלי שערן זהבי לידו, טל בן חיים קיבל הזדמנות להיות השחקן שיובל את המועדון העונה במטרה להחזיר את האליפות הביתה. הצמד נגד הפועל כפר סבא הוכיח בפעם המי יודע כמה שיכולת יש לו ובשפע, כעת הוא צריך לשמור על המשכיות ולהתברג. צהוב מיותר כמו שהוא ספג נגד היידוק ספליט אלו בדיוק הדברים שמהם הוא צריך להימנע כדי להפוך לשחקן הרבה יותר שלם.  

 

בן חיים. ההזדמנות הגדולה ביותר בקריירה (דני מרון)

 

גידי קאניוק – מכבי פתח תקוה

הוא אולי לא הכוכב הכי גדול בליגת העל, אבל בוודאי אחד הטובים שיש. גידי קאניוק פתח את עונתו החמישית במועדון עם שער שיוויון נפלא נגד בית"ר ירושלים וופך למנהיג של קובי רפואה על המגרש. מאמנים באו והלכו במכבי פתח תקוה – קאניוק נשאר. מסתבר שהלוזונים יודעים להעריך דבר טוב שיש להם בידיים.

 

הלוזונים יודעים להעריך את המנהיג החדש. קאניוק חוגג (עדי אבישי)

 

מהראן ראדי – הפועל באר שבע

רגע לפני משחק הגומלין נגד סלטיק, הפועל באר שבע סימנה וי על המשחק נגד הפועל רעננה. זה אומנם נגמר רק ב-1:2 שהספיק לה כדי לפתוח עונה עם ניצחון, אבל עם קצת ריכוז ומזל זה גם יכול היה להיגמר בתוצאה הרבה יותר גבוהה. ראדי עם בעיטה חופשית אדירה השאיר את הנקודות בטרנר ושוב הוכיח שהוא שם כשצריך אותו.   

 

ראדי. היה במקום הנכון בזמן הנכון, כהרגלו (דני מרון)

 

 פיראס מוגרבי – מכבי חיפה

מכבי חיפה פתחה את העונה ברגל ימין עם 0:1 קטן על הפועל תל אביב ומי שהיה מעל כולם הוא פיראס מוגרבי, שניווט בצורה נהדרת את המשחק של הירוקים בעיקר במחצית השנייה והעלים כמעט לבדו את האורחים. נראה שלפחות על דבר אחד יעקב שחר והצוות המקצועי יכולים לסמן וי גדול – מוגרבי הוא רכש מצוין, שקט וצנוע שמשאיר את הכל על המגרש. בשבת הוא פוגש את האקסית בני סכנין, שמקווה שהוא לא ישחזר את היכולת של אתמול.  

 

מוגרבי חוגג. ניהל את המשחק והאחראי להכנת שער הניצחון (ערן לוף)


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי