הייסטר בספק להפועל חיפה, בכורה לסאבו?

| צילום: דני מרון

בית"ר מחפשת ניצחון שני העונה (20:10, בספורט1). כחילה: "היעד - מקומות 1-2"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים התפוצצה בשבוע שעבר על אשקלון והשיגה את ניצחונה הראשון לעונה, אך ה-0:3 על העולה החדשה רחוק מלספק את רן בן שמעון ושחקניו – שסימנו לעצמם מטרה לשוב מחר מסמי עופר עם שלוש נקודות על חשבונה של הפועל חיפה (שבת, 20:10 בספורט1 וב-HD).

אמנם יוהאל אודל הרשים באימונים והיה בתכניות להרכב, אך הקשר הצרפתי סובל ממתיחה ולא צפוי להיכלל בסגל בסופו של דבר. כמוהו גם קובי מויאל פצוע ויישב ביציע, כך שעל מקום בהרכב מתחרים דוד קלטינס ולידור כהן.

שחקן נוסף שסוחב פציעה הוא מרסל הייסטר שיעבור מבחן כשירות לקראת המשחק ורק אז יוחלט אם יפתח. בכל מקרה, בן שמעון תירגל את קלטינס גם בתור מגן ימני והוא עשוי להזיז את עוז ראלי לשמאל ולתת בכורה בהרכב לאריק סאבו.
 

לידור כהן שכבש צמד בפעם האחרונה ששיחק מול הפועל חיפה, בו ניצחה בית"ר עם 3:4 מטורף, יפתח בקישור ועשוי לדחוק את שמעון אבוחצירה מחוץ ל-11 של בן שמעון. בהגנה צפוי להמשיך טל כחילה על חשבונו של דן מורי, איתו על המגרש ספגה בית"ר שישה שערים בשלושה משחקים. 

אבוחצירה. שומר על מקומו בהרכב של בן שמעון (דני מרון)

בתוך כך, ביום שלישי הקרוב תתקיים בבית וגן פעילות משותפת של בית"ר ירושלים ועמותת "פחתון לב" לטובת גיוס כספים ומוצרים לחג למען נזקקים. המועדון גם יעניק אפשרות לעשרה מאוהדי הקבוצה לשבת לארוחה אינטימית ומיוחדת עם שחקני הקבוצה.

הרכב משוער: בוריס קליימן, עוז ראלי, טל כחילה, חסוס רואדה, מרסל הייסטר (דוד קלטינס), קלאודמיר פריירה, דן איינבינדר, לידור כהן, עידן ורד, שמעון אבוחצירה (אריק סאבו), איתי שכטר.

טל כחילה: "המלחמה על ההרכב עזרה לי"

הבלם טל כחילה, שכאמור הצליח להרשים את בן שמעון באימונים ולשוב להרכב, התראיין היום לאתר הרשמי של המועדון וסיפר: "זה דבר טוב לכל שחקן תהיה מלחמה על ההרכב. זה נתן לי את הדרייב לעבוד קשה ולתת 200 אחוז בכל אימון ובמשחקים".

הבלם נשאל על יחסיו עם הצוות המקצועי החדש והשיב: "עברתי איזה תשעה מאמנים. האמת שהיחסים עם רן פשוט מצוינים. יש את הרגעים של הרצינות ויש את הרגעים של ההנאה והצחוקים".

כחילה המשיך ואמר על בן שמעון: "הוא בין המאמנים הכי מסודרים שראיתי, מהבחינה שאתה מגיע למשחק והוא נותן לך את כל הנתונים האפשריים על השחקנים, אתה בא למשחק ואתה יודע עליהם הכל – רגל חזקה, גובה, כל דבר אפשרי. הוא מאוד יסודי בעניין הזה וזה עוזר מאוד לשחקנים. וגם הוא מתחבר בקלות לשחקנים. כשצריך הוא חבר ושהוא רוצה לתת בראש הוא נותן בראש".

כחילה. "נותן 200 אחוז באימונים ובמשחקים" (דני מרון)

כמו כן התייחס לדמיון בינו לביו אבין אהוד, שחקן העבר של בית"ר: "מצד אחד זה מאוד קשה, כי לפעמים אומרים 'הבן של…' ואתה רוצה להיות 'טל', אבל אני חושב שזה בין היתרונות הכי חשובים שיש לי בחיים. יש לו את הניסיון, הוא עבר הכל, וגם כשהייתי ברגעי משבר הוא היה שם וידע מה זה כדורגל. גם בפן המקצועי, אם זה אחרי משחקים שאנחנו רואים את המשחקים ביחד והוא נותן לי ביקורת מה לתקן, מה לשנות, מה היה טוב. אני לוקח את זה כיתרון".

לסיום התייחס למטרות המועדון לעונה הקרובה ולתמיכה מהיציעים: "עד חודש מאי יש עוד המון משחקים, בוא נעבור משחק משחק, ניתן הכל בכל משחק וברור שאנחנו מכוונים למעלה, והפעם מעבר למקום שלישי. לפני שנתיים מקום רביעי, שנה שעברה מקום שלישי, שנתיים ברציפות אירופה. אנחנו מכוונים יותר גבוה העונה.

"יש לי תמיכה מהקהל ואני מודה להם על זה מאוד. בוא נגיד שלכל שחקן כדורגל זה מאוד חשוב שהקהל יהיה מאחוריו, גם בטוב וגם ברע. בבית"ר ירושלים הם נמצאים שם ולא משנה מה קורה, הם באים לכל מגרש ומעודדים, גם אם לפעמים הם לא מרוצים. בשביל להיות למעלה אנחנו צריכים אותם".

"צריכים את הקהל בשביל להיות למעלה" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי