המחיר לכישלון: גוטמן בדרך החוצה מהפועל ת"א

|

לפי הדיווחים, האדומים מנסים להגיע להסכם עזיבה, אבל במועדון הכחישו

(גודל טקסט)

כשלושה שבועות לאחר שהודיע כי הוא חוזר לעמדת המנג'ר הספורטיבי וממנה את גיא לוזון לתפקיד המאמן, נראה שדרכו של אלי גוטמן בהפועל תל אביב קרובה לסיום.

כפי שפירסמנו בשבוע שעבר, גורמים בכירים במועדון הביעו את מחאתם על המינוי של גוטמן לעמדת המנהל הספורטיבי והעבירו לו מסרים כי אינו מתאים לתפקיד, ואין לו נסיון ניהולי. 
 


בנוסף, השכר שגוטמן מרוויח אינו מתאים להפועל ת"א של העידן הנוכחי בו יש לקבוצה חובות כבדים וחוזהו העומד על 280 אלף דולר לשנתיים נוספות פחות 120 אלף נוספים עליהם ויתר, גבוה מדי. אם הצדדים יגיעו להסכם פיצוי, גוטמן יהיה מוכן לעזוב את הפועל תל אביב.


למרות זאת, בהפועל ת"א הכחישו את הדיווחים: "הפועל תל אביב מבקשת להבהיר שהידיעות שפורסמו בעניינו של אלי גוטמן לא נכונות. אלי גוטמן לא ביקש לעזוב ולא התקיימו שיחות בנושא".


בתוך כך, בהפועל תל אביב ממשיכים לנסות להבין מה הן הטעויות שנעשו בבניית הקבוצה בקיץ. למרות הניצחון במחזור האחרון, אין מנוס משינויים במצבת השחקנים בינואר.

 


שובשיץ', גם הוא ישוחרר? (עדי אבישי)

 

מי שצפוי להיות הראשון לשלם את המחיר הוא הקשר הארגנטיני המאכזב, ניקולס גורובסוב שלא השכיל להתאקלם ורחוק מהציפיות שתלו בו. הקשר אמנם חתום לשנתיים אבל צפוי להגיע להסדר על פיצוי ויעזוב את המועדון ככל הנראה בחלון ההעברות הקרוב.

 

גם מעמדו של הקשר הקרואטי, דאמיר שובשיץ' לא ברור כאשר אם ימצא תחליף טוב יותר עבור המאמן גיא לוזון, גם הוא עשוי להיחתך. שובשיץ' הספיק לכבוש שער ב-3:3 עם עירוני קריית שמונה.
 


לוזון, מעלה קצב (יוני אריאלי)

 

גיא לוזון הגביר את קצב ואורך האימונים והביא לקבוצה את מאמן הכושר שלמה ישינובסקי איתו עבד בנבחרת הצעירה. ישינובסקי שעזב בתחילת העונה את מכבי פתח תקווה יעבוד לצדו של מאמן הכושר הנוכחי רון ציבלין.

 

המאמן מקיים שיחות קבוצתיות ושיחות אישיות עם חלק משחקניו. לוזון עובד על שיפור התנועה של שחקניו לעומק ופחות על הנעת כדור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי