המטוס ממריא: האם זו העונה שתקפיץ את קאניוק לצמרת?

קאניוק חוגג
קאניוק חוגג |

הפתיחה של קשר פ"ת רומזת על בינגו של הלוזונים. 20:30 בספורט1: חיפה

(גודל טקסט)

העונה רק התחילה אבל גידי קאניוק קשר מכבי פתח תקווה כבר מסתמן כאחת ההפתעות הנעימות שלה. שלושה שערי ליגה שהקפיצו את קבוצתו עד למקום השני אחרי ארבעה מחזורים. האם מחלקת הנוער של המלאבסים שהצמיחה מתוכה כבר יהלומים כמו עומר דמארי וטל בן חיים החלוץ עומדת בפני עוד ייצוא מוצלח?

 

"לקאניוק יש הרבה כדורגל והוא יודע איך לייצר את המפגש המיוחל בין הכדור לרשת", אומר ייטב לוזון, שאימן את הקשר בנוער ובבוגרים של מכבי פתח תקווה. "הבעיה אצל גידי היא יציבות. אחרי כמה משחקים טובים באה אצלו נפילה ואז צריך להוריד אותו לקרקע".

 

 

גם הקשר עצמו לא מתרגש. "כרגע אני עדין מסתכל ממשחק למשחק", אומר קאניוק, "המטרה היא לייצר המשכיות. אני יודע שאם לא אהיה טוב במשחק הבא, אז הבאז מסביבי יירגע".

 

"כדי שקאניוק יממש את הפוטנציאל שלו הוא צריך להמשיך ולעבוד קשה. אם הוא ייצר מספרים טובים הוא גם יתקדם כי יש לו את כל התכונות הנדרשות. שחקן שיודע מה לעשות כשהכדור ברגליים שלו, יודע לקבל החלטות נכונות. גידי התבגר ויודע מה צריך כדי להצליח בכדורגל", אומר הסוכן, גלעד קצב.

 


חייב עקביות, קאניוק חוגג (עדי אבישי)

 

קובי רפואה, מאמנו במכבי פתח תקווה, משבח: "יש לקאניוק ראיית חוכמת משחק, בעיטה טובה וחוש התמצאות ברחבה. הוא ילד טוב שרוצה ואוהב לעבוד קשה, אבל כל הדיבורים עליו עוד מוקדמים. הוא עדיין צריך לקחת בשתי הרגליים את הצ'אנס שניתן לו ולהוכיח שהוא מסוגל".

 

אם קאניוק ימשיך את העונה בקצב שהתחיל אותה, ספק אם בעונה הבאה נראה אותו במכבי פתח תקווה, או אולי בכלל נמצא אותו בקבוצה בחו"ל. "אני שומע את הדיבורים על חו"ל וגם כפוטנציאל לנבחרת חושב שזה מוקדם מדי", מסייג לוזון, "קודם שיעשה מספרים יפים ויוכיח את עצמו במכבי פתח תקווה ואז באמת השמיים הם הגבול".

 

והקשר עצמו מסכים: "אם מכבי פתח תקווה תתן עונה טובה ואני אהיה טוב יהיה מקום לדבר על הצעד הבא. כרגע אני לא שם". ב-20:30: עוד הזדמנות להוכיח את עצמו, הפעם מול מכבי חיפה.

 


האם זו העונה שבה כולם ישימו אליו לב? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי