המנכ"ל בעבר איציק לוזון בדרך חזרה למכבי פ"ת?

איציק לוזון
איציק לוזון |

בית המשפט המחוזי המליץ על דיון חוזר, עונש ההרחקה יסתיים בתום עונת 2017/18

(גודל טקסט)

מנכ"ל מכבי פתח תקוה לשעבר בדרך חזרה? בית המשפט המחוזי בתל אביב המליץ לבית הדין העליון של ההתאחדות לדון שנית בתיק איציק לוזון. המנהל לשעבר הורשע בפלילים בגין קשירת קשר לביצוע פשע, קבלת נכס שהושג במרמה, שימוש ברכב ללא רשות והסגת גבול והושעה לפני כחמישה חודשים מכל תפקידיו בהתאחדות לכדורגל ובמסגרת המועדון. 

לאחר דיון במעמד אב בית הדיין והדיינים אסתר קובו, רות ליטבק, עמי פזטל ורמי חלבי, הוחלט להמתיק במעט את עונשו של לוזון. תחילה, הוטל עליו עונש השעיה של 30 חודשים ממגרשי הכדורגל, אך בהמלצת הדיינים קוצר עונשו והוא יוכל לשוב לפעילות עם תום עונת המשחקים הבאה (2017/18).

"אני סבור כי הרחקה לתקופה של 30 חודשים, כפי שנפסקה בהליך הראשון, מאזנת כראוי בין חופש העיסוק והזכות לקניין של המבקשים – זכויות אשר בהכרח נפגעות מההחלטה בענייננו – לבין הפעלת חופש החוזים והפעלת האוטונומיה הפנימית של ההתאחדות לכדורגל, כעמותה, זאת בצד הצורך בהגנה על האינטרסים הציבוריים הנוגדים, לשמירה על ניהולו התקין והערכי של ענף הכדורגל", נומקה ההחלטה. "למרות האמור, הרי שהיועץ המשפטי של ההתאחדות מסר בדיון שבפנינו כי הוא אינו מתנגד לקיצור מסוים של תקופת ההרחקה שהוטלה על המבקש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי