הסיבה לספסול? בן חיים התעמת עם עוזר המאמן

|

חלוץ מכבי ת"א לא מקבל קרדיט ובמועדון בטוחים כי הוא יעזוב בינואר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נבנתה בקיץ למשימה עיקרית אחת – החזרת תואר האליפות. הצהובים מאוכזבים במיוחד אחרי ה-2:0 שספגו מהפוע באר שבע, הם כבר עם שני הפסדים רצופים ויודעים שככה יהיה קשה להחזיר את האליפות.

טל בן חיים היה אחד השחקנים המתוסכלים אתמול בערב. החלוץ שנכנס רק במחצית השניה לא הרשים, ולאחר המשחק אף ניסה לתקוף ביחד עם יוסי בניון אוהד ב"ש. בנוסף, צצו שמועות על עימות בין החלוץ לעוזר המאמן אלברטו קפיאס באימון המסכם לקראת המשחק באלקמאר שהוביל להחלפתו כבר במהלך המשחק בהולנד ובמשחקי ההמשך.

גורמים בקבוצה טענו שהיו חילופי מילים כמו בכל אימון, ואין לכך קשר למהלכים של שוטה ארבלדזה, בסביבות השחקן טענו כי הדבר לא היה וזה שקר. "בן חיים החליט לא להתראיין בתקשורת, אך ההתנהלות של המאמן הגאורגי מולו נראית לכאורה כתרגיל חינוך מנהיגותי. שום מאמן גדול ובטח לא אחד שהיה שחקן עבר גדול, מתנהג כך מול הכוכב הגדול שלו", אמרו במועדון. בן חיים לא נשאר על הדשא עם חבריו וירד בריצה לחדר ההלבשה מבלי ללכת לאוהדים ולהודות להם.

גורם בסביבת המועדון: "טל דורש לעזוב כבר בחלון ההעברות למועדון אחר. נראה כי הפעם לא יעמדו בדרכו ואם ההצעה הכספית תהיה בסדר גודל מתאים, בן חיים יהיה מחוץ למועדון. למכבי ת"א יש סגל שיכול להתמודד עם העזיבה שלו והדיבורים הכמעט יום יומיים בנושא מכניסים אי שקט בקבוצה".

שוטה ארבלדזה: "לא קרה כלום. אמרתי שיש תקופות פחות טובות במהלך העונה וזה בסדר. בן חיים לא פתח בהרכב כי ערך רק אימון אחד והייתה לו רגישות בשריר, זה נושא של כושר ולא מקצועי. אני עומד מאחורי מה שאמרתי שטל בן חיים הוא השחקן הטוב בישראל".


איך יוצאים מזה? (דני מרון)

הקפטן גל אלברמן שבעצמו לא הבין את החלפתו וקיבל בדרך הסבר ממאמנו אמר בנושא בן חיים: "הוא שחקן מאוד משמעותי שמבחינת היכולת יכול להוסיף המון. המאמן בחר להשתמש בו פחות במשחקים האחרונים, הוציא אותו והפעם פתח אתו על הספסל. נעשה הכול מבחינתנו להחזיר אותו למסלול כדי שהוא יהיה אותו טל שהביא אותנו לאן שהוא הביא ונקווה שזה יקרה כמה שיותר מהר". 

הקולות מגיעים גם אל הבעלים מיץ' גולדהאר השוהה בקנדה, ונראה שיש במועדון הכול חוץ מקבוצת כדורגל שנכון לעכשיו יכולה להתמודד נגד הפועל ב"ש. גולדהאר אינו מגיע לישראל ומי שהיה אמור לעשות כאן שינוי ניהולי ג'ק אנגלידיס עזב לעסקיו לאחר שהות קצרה בסביבת המועדון, והכול סובב סביב המנג'ר המקצועי ג'ורדי קרויף. 


קרויף. אשם במצב? (ערן לוף)

על פי גורם בסביבת המועדון: "ג'ורדי הוא לטוב ולרע האיש שאחראי למה שקורה במכבי ת"א. אי אפשר להפריד בין ההצלחות לעוד עונה מאכזבת. מי שמשלם את מחיר ההתנהלות של המנג'ר הוא ארבלדזה, שלא קיבל בקיץ חיזוק להגנה, והופך את המועדון לכבוי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי