העברת זהבי מתעכבת, מכבי ת"א תגיש הצעה?

זהבי
זהבי | צילום: עדי אבישי

הערכות: גולדהאר יציע שדרוג. ארגון "פנאטיקס" קורא: "אל תוותרו עליו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב היתה צפויה להיפרד מהכוכב הכי גדול שלה, ערן זהבי שזכה להצעת עתק מגוואנגז'ו הסינית. זהבי שהיה אמור להרוויח 5 מיליון דולר לעונה בסין בחוזה לשנתיים וחצי, אלא שלספורט1 נודע כי הכוכב הגדול מתלבט מאחר ועשוי לקבל הצעה חדשה ממיץ גולדהאר, הצעה שתנוע בין שניים לשלושה מיליון יורו לעונה.

זהבי טרם המריא לסין להשלמת החתימה ומעברו לגוואנגז'ו לא הושלם. בסביבת זהבי הכחישו ומסרו: "לא התקבלה שום הצעה חדשה".

בינתיים, גם ארגון ה"פנאטיקס" פרסם הודעה בנושא בה קראו להשארת זהבי ורמזו כי הסחבת במעבר נובעת גם היא ממחשבה מחודשת של הצהובים.

במקביל, מכבי תל אביב הודיעה על מינויו של פטריק ואן-לוון כמנהל הביצועי של המועדון, שתפקידו יתמקד בניהול מחלקות הנוער ועבודה צמודה למנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף בניהול ותפעול המחלקות התומכות הקבוצה הבוגרת.

המשמעות היא שההולנדי בן ה-46 יחליף את ניר לוין ובמקביל יעבוד עם ג'ורדי קרויף בתחומי הסקאוטינג והמחלקה הרפואית של מכבי תל אביב.

ואן-לוון עבד במשך שבע שנים כמנהל מחלקת הנוער של שחטאר דונייצק, עד שבמרץ 2013 מונה למנהל קאיראט מקזחסטאן, שעשויה להיות יריבתה הבאה של מכבי ת"א במוקדמות הליגה האירופית.

לאחר קריירה בהולנד כשחקן ספרטה רוטרדאם והלמונד, פרש ואן לוון ב-1996 והחל לעבוד באקדמיה של פיינורד כמאמן במחלקת הנוער. במהלך תקופה של 10 שנים בפיינורד, הוביל ואן לוון כמאמן הראשי את פרוייקט 'פיינורד סין' ושימש כמנהל מערך הסקאוטינג של האקדמיה של פיינורד.

"תוספת של ניסיון רב למועדון" (מכבי ת"א – האתר הרשמי)

מנכ"ל המועדון מרטין ביין אמר: "לאחר תכנון מעמיק וחיפוש נרחב למציאת מועמד מתאים אנו שמחים לקדם בברכה את פטריק ואן לוון למכבי ת"א. ההשקעה במחלקת הנוער שלנו היא משמעותית ואנו מעוניינים להמשיך ולהתפתח בתחום של קידום שחקנים צעירים. התוספת של פטריק לתפקיד המנהל הביצועי נועדה על מנת לקדם היבטים רבים בהתפתחותם של שחקנים מגילאי הנוער ועד לקבוצה הבוגרת ומשם להמשיך את ההתפתחות וההתקדמות שלהם במסגרת המועדון – היא חיונית. לכן התכונות והמיומנויות שרכש פטריק במועדונים בהם עבד באירופה ואותן יביא איתו, יהוו תוספת של ניסיון רב למועדון".

ג'ורדי קרויף, הג'נרל מנג'ר, אמור להנחית שני זרים שיצטרפו לקבוצה אחרי שובה ממחנה האימונים ובנוסף מצפים הצהובים לקבלת תעודת העולה החדש של הבלם היהודי איגור פיליפנקו, שיאפשר לו לשחק כישראלי.

המו"מ עם איל גולסה, קשר פאוק סלוניקי, נמשך כאשר סוכנו דודו אוואט צפוי להגיע לפגישה עם ראשי המועדון ביוון בניסיון להגיע להסכם על שיחרורו לאלתר. במקביל נמשכים המאמצים לצרף את אלירן עטר, שמתקשה להביא את השחרור ממכבי חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי