הפועל חיפה רוצה את ניצן ושוקרני מק"ש

ניצן. יעבור תמורת 100 אל שקל?
ניצן. יעבור תמורת 100 אל שקל? |

הבעיה: שרצקי מתעקש למכור ולא להשאיל את השוער והקשר

(גודל טקסט)

הפועל חיפה מקדמת את המו"מ לצירופם של השוער איתמר ניצן והקשר רועי שוקרני מקריית שמונה.

 

הצוות המקצועי של האדומים מהכרמל רוצה שוער ישראלי לאחר ההרפתקה הלא מוצלחת בעונה שעברה עם שוערים זרים (מריאן אנטולוביץ' ופרמיסל קובאר). ניצן ששיחק בעונה שעברה בהצלחה במכבי פתח תקווה חזר לקבוצת האם שלו ומחזיק סעיף בחוזה לפיו הוא זכאי להיות מושאל שוב תמורת סכום של 100 אלף שקל אם לא יהיה שוער ראשון. לקריית שמונה יש כבר שני שוערים ששימשו כבר כשוער ראשון: גיא חיימוב ומהדי זועבי.

 

שוקרני, שעבר בקיץ הקודם מהפועל חיפה לקבוצה הצפונית, לא מצוי בתכניות של מאמן קריית שמונה מוטי איווניר לעונה הקרובה. הבעיה העיקרית שמעכבת את הגעתם של השניים היא התעקשותו של איזי שרצקי למכור אותם ולא להשאילם.

 

בהפועל חיפה לא יודעים מה לעשות לגבי חנן ממן וזרקו קוראץ'. השניים, שלא סיפקו את הסחורה העונה, מחזיקים בחוזה כבד לעונה הבאה וכרגע אין עליהם קופצים. עם החלוץ הסרבי נעשו ניסיונות להגיע עמו להבנות כדי להתיר את חוזהו, אבל בסביבתו של קוראץ' הבהירו שהוא מעוניין להישאר.

 

שוקרני. יחזור לקבוצת האם? (ערן לוף)

 

ממן עשוי להיות שחקן מחליף בעונה הבאה משום שהבעלים יואב כץ מחפש שחקן זר בעמדה שלו, קשר יצירתי. כץ גם טרם החתים את הבלם ניסו קפילוטו בו מעוניין המאמן אלי כהן.

 

ברונו פניירו הוא הזר היחיד שימשיך בעונה הבאה. דימטרי באגה כבר בוחן אופציות בארץ וכבר קיבל הצעה מהעולה החדשה ללאומית, מכבי שעריים. יורשו של באגה במרכז השדה עשוי להיות בראניסלב יובאנוביץ' מהפועל עכו. גורם בהפועל חיפה אמר על יובאנוביץ': "הרבה זמן לא היה לנו מישהו רע במרכז השדה, אנחנו חייבים אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי