הפועל חיפה: "בושל כאן תרגיל מסריח"

תרגיל מסריח. האדומים זועמים
תרגיל מסריח. האדומים זועמים |

האדומים ציפו שמוגרבי יצטרף, אך גילו כי עבר למכבי חיפה: "טוב שלא חתם"

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה מתקשים לעכל את העובדה שדווקא היריבה העירונית היא זו שהצליחה לשים את ידה על פיראס מוגרבי, שכבר סיכם את כל תנאיו בהפועל חיפה ובסופו של דבר חתם בשורות הירוקים לעונה עם אופציה לשנתיים נוספות.

 

"הסוכנת של פיראס מוגרבי עשתה ככל שביכולתה כדי להכשיל את העסקה", נמסר מהפועל חיפה, "על אף שכל בקשותיה ובקשות השחקן נענו במלואם. הבעלים יואב כץ עשה מאמץ אדיר להביא את השחקן לקבוצה והציע לו סכום עתק וחוזה לשלוש שנים על פי כל דרישות השחקן. במקביל, חתם על הסכם עמלת סוכן גבוהה ביותר עם נציגיו של השחקן".

"מוגרבי, ולא בפעם הראשונה, נהג בצורה לא הגונה ונעלם לאנשי הקבוצה מספר שעות לפני הפגישה בה היה אמור לחתום על חוזהו. צר לנו שמוגרבי והסוכנת בחרו להתנהג בצורה כזו ואם זוהי התנהגותם אולי עדיף שלא להחתים שחקן מסוג זה בהפועל חיפה. לסיכומו של דבר, מכבי חיפה השחקן והסוכנת 'בישלו' תרגיל מסריח והחתימו את השחקן בצורה מכוערת מאחורי הגב", נכתב בהודעה הרשמית.

גורמים בהפועל חיפה הוסיפו: "כנראה שמגיע למוגרבי להתייבש על הספסל של מכבי חיפה". בעבר כבר אמרו האדומים שמוגרבי ישחק איפה שיקבל הכי הרבה כסף, ואחרי החתימה במכבי הוסיפו: "פיראס עשה את הדבר הכי גרוע שאפשר, לא ראינו דבר כזה."

מוגרבי מוצג במדים הירוקים. האדומים זועמים (מכבי חיפה האתר הרשמי)

 

כפי שפרסמנו ובהודעת המועדון הודו בכך, בהפועל חיפה ציפו שהחתמתו של החלוץ שעזב את סכנין תהיה עוד היום, אלא שהחלוץ אכן הגיע לכרמל וחתם על חוזה – אך בשורות מכבי חיפה. הוא אמור היה להרוויח 60 אלף שקל בחודש במדי האדומים, בנוסף להוצאות נוספות כגון דירה ורכב.

 

הסוכנת של השחקן ויקי ואקנין הגיבה: "זה עצוב לראות שהפועל חיפה פרסמה הודעה כזו לתקשורת. היא התנהלה בצורה חובבנית ושלחה לנו חוזה שהעליב אותי ואת השחקן שלי. אני רואה רק את היתרונות עבור השחקן שלי וזו הסיבה שבעקבותיה הוא עבר למכבי חיפה".

ממתינים לקפילוטו, ניצן מתרחק בשל דרישת שרצקי

בכרמל ממתינים לראות האם ניסו קפילוטו אכן יעזוב את בית"ר ירושלים, או שהוא ישנה את דעתו בעקבות הגעת רן בן שמעון לבית וגן. כל התנאים עמו כבר סוכמו, ואם בית"ר לא תודיע רשמית על הארכת חוזהו עד ה-10 ביוני הוא ישוחרר ויצטרף לאדומים. העברתו של איתמר ניצן מתרחקת, כאשר כרגע לא נראה שיואב כץ ישלם את הסכום הנדרש על השוער ששייך לקרית שמונה. איזי שירצקי דורש עבורו סכום שנע בין 700,000-800,000 ש"ח.

 

מתרחק. ניצן (ערן לוף)

 

מלבד קפילוטו ומוגרבי, בהפועל חיפה יחלו לבחון שחקנים זרים והשמות שעולים כעת הם שני שחקנים שאלי כהן בחן בסכנין אבל לא החתים אותם. גם זרים שכבר שיחקו בארץ מועמדים, והשם האחרון שעלה הוא אייטור מונרוי, ששיחק בעונה החולפת במכבי פתח תקווה. מונרוי משחק במשבצת של חנן ממן ומתאים למימדים של הפועל חיפה, אך המו"מ בין הצדדים עדיין בחיתוליו.

 

מי שיפנה את המקום לזרים שיגיעו אמור להיות זארקו קוראץ'. קוראץ' אמור לעבור להפועל עכו, אותה מאמן שלומי דורה ובה משחק חברו הטוב בראניסלב יובאנוביץ', למרות שאינו מתלהב מהאפשרות לשחק בליגה הלאומית. דורה היה זה שהנחית בארץ את קוראץ' לארץ ונמצא עימו עד היום בקשר טוב. גורם בעכו אישר כי קוראץ' נמצא כעת במו"מ עם המועדון, וקיימת אפשרות שיואב כץ ישתתף במימון חוזהו.

 

החתמתו של חיים מגרלשווילי מתעכבת, ובמועדון לא נמהרים ללחוץ עליו לחתום מכיוון שהתכנון הוא שהמגן הפותח בתחילת העונה יהיה מיקי יאזו, שכמעט ולא שיחק בעונה החולפת. בעמדת המגן הימני דור מלול צפוי לחתום השבוע, אולם מול המגן השני לירן סרדל יש קשיים. סרדל דורש שדרוג משמעותי בחוזהו ובהנהלת הקבוצה לא מסכימים נכון לעכשיו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי