הפועל ת"א החתימה את הקשר ניקולאס גורובסוב

רכש ראשון לאדומים
רכש ראשון לאדומים |

הארגנטיני בן ה-28 סגור לשנתיים. חן עזרא וגם מרקו סימיץ' על סף חתימה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב מתחילה להתחזק לקראת העונה הבאה. האדומים הודיעו היום רשמית על צירופו של ניקולאס גורובסוב, שחתם על חוזה לשנתיים ויהפוך לרכש הראשון בקיץ.

גורובסוב הוא קשר אחורי ששיחק בשנתיים החולפות בקבוצת טרגו מורש מהליגה הרומנית הראשונה, איתה סיים בעונת 2014/15 במקום השני בליגה. הארגנטיני ילבש את החולצה מספר 25.

המאמן אלי גוטמן סיפר על גורובסוב: "מדובר בשחקן איכותי הנמצא תחת מעקב שלי במשך תקופה לא קצרה שיתרום מיכולתו ומניסיונו לקבוצה. נמשיך לגבש את הסגל בשחקנים טובים ואיכותיים המתאימים להפועל תל אביב"

גורובסוב אמר לאתר הרשמי: "אני מאוד מרוצה שחתמתי בהפועל ת"א. שמעתי הרבה על המועדון, על ההיסטוריה שלו באירופה ועל המטרות והתוכניות של המועדון לעתיד. אני מגיע נחוש מאוד להצליח ביחד עם החברים החדשים שלי לקבוצה ומאחל לאוהדים ולכולנו שתהיה לנו עונה מוצלחת עם כדורגל איכותי ומהנה".

הפועל ת"א תפתח את אימוניה ביום שלישי, כשבנוסף לגורובסוב גם שחקן נבחרת מונטנגרו מרקו סימיץ' אמור לחתום הלילה או מחר ולהשלים את המו"מ שהחל לפני מספר שבועות. אורך החוזה של הבלם יהיה שלוש שנים, והוא יגיע לישראל כדי לעבור את הבדיקות הרפואיות.


עזרא. יהיה הישראלי הבכיר? (ערן לוף)

בנוסף, בקבוצה מאמינים שחן עזרא יהיה הישראלי הבכיר והוא צפוי לחתום כבר מחר על חוזה. החלוץ היהודי אמריקאי ארון שוינפלד יגיע לאימון בשלישי ונכון לעכשיו יש לו חוזה לעונה הבאה והוא אמור ללבוש אדום גם ב-2016/17. הפועל ת"א ממתינה גם לקשר אביחי ידין שדורש שדרוג ונכון להיום אינו מתוכנן להגיע לאימוני פתיחת העונה. הקשר גיא אסולין אמור להמשיך עונה נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי