הפועל ת"א מעוניינת באלו ובקאניוק ממכבי פ"ת

אלו. לא רק מכבי חיפה בעקבותיו
אלו. לא רק מכבי חיפה בעקבותיו |

אבי לוזון זעם על השחקנים במחצית מול נתניה: "תתעוררו או שיהיו קנסות"

(גודל טקסט)

מכבי פ"ת העפילה אמש למקום השביעי בליגה, מחזור אחד לסיום הפלייאוף התחתון, כאשר גברה בביתה 1:2 על האחרונה מכבי נתניה, אך לא הכול היה חלק במלאבס.

 

המקומיים פיגרו מול נועלת הטבלה עד הדקה ה-73, ובהפסקת המחצית נכנס אבי לוזון לחדר ההלבשה ונזף בשחקנים: "זו בושה. 15 משחקים הם לא ניצחו. תתחילו להתעורר כי אני אקנוס אתכם". מסתבר שהצעקות של לוזון עבדו ובסיום הוא התחייב לשחקנים כי יזכו לקבל את מענקיהם.

 

 

לאחר שבעה משחקים על הקווים, דני גולן עומד על מאזן של 16 נקודות מתוך 21 ובמהלך השבוע הקרוב צפויה להתקיים פגישה בין אבי לוזון, שינו זוארץ ועומר גולן שתקבע אם גולן ימשיך בתפקידו. גולן זוכה להערכה רבה על תפקודו גם בקרב השחקנים. "הרבה הרימו גבה ונטו לזלזל בחלק שלו גם לאחר ניצחונות. אבל השורה התחתונה היא שאנחנו נהנים ממנו והתחברנו אליו", אמרו שחקנים במועדון.

 

גולן. שחקני מכבי פ"ת תומכים בהישארותו (עדי אבישי)

 

במידה שיוחלט במלאבס לא להאריך את חוזהו של המאמן, המועמד המוביל לקבל את המשרה הוא יוסי מזרחי שצפוי לעזוב את בני יהודה למרות הכחשת ברק אברמוב. למרות זאת, במכבי פ"ת מציינים שלא שוחחו עוד עם אף מאמן.

 

הפועל תל אביב מעוניינת בשניים מהכוכבים הצעירים

 

לספורט1 נודע כי גידי קאניוק ודור אלו, מהבולטים במכבי ת"א העונה, זכו לגישושים מצדה של הפועל תל אביב שגם הקיץ צפויה לערוך מהפכה בסגל.

 

אלו בן ה-22 עשה התקדמות גדולה במהלך השנתיים האחרונות ורק אתמול כבש שער ניצחון לקבוצתו. כפי שפרסמנו, אלו זכה להתעניינות גם ממכבי חיפה. הוא מחזיק בחוזה לעוד שנתיים נוספות במלאבס ולאחרונה הבהיר אבי לוזון לגורמים בסביבתו שהמגן לא יוצע למכירה, וכי גם אם תגיע הצעה לרכישתו – על פחות ממיליון יורו לא יהיה מה לדבר.

 

בדומה לאלו, גם קאניוק (23) התקדם העונה ובמאזנו שישה שערים ושבעה בישולים בכל המסגרות. יש לציין שהאדומים התעניינו בקשר כבר בעבר, עוד כשניצן שירזי ז"ל עמד על הקווים, אך באותה תקופה המאבק בין טביב להראל מנע את התקדמות המגעים. למרות זאת, סיכויי העסקה לצאת לפועל לא נראים כגבוהים בשל מצבה הכלכלי של הפועל ת"א שספק אם תוכל לשלם סכום העברה המתקרב לתג המחיר שהוצמד לשניים.

 

אלו זוכה לברכות על שער ניצחון (אסף קליגר)

 

בסיום ה-1:2 על מכבי פ"ת אמר דור אלו: "כל הקבוצה שיחקה היום טוב, הגענו להרבה מצבים של אחד על אחד שלא ניצלנו ומה שחשוב זה שבסוף ניצחנו".

 

"אני לא יודע אם זו הייתה מבוכה להפסיד למכבי נתניה. נתניה קבוצה מצוינת עם ביש מזל", המשיך אלו, "הם מגיעים לאינספור מצבים ולא מבקיעים. היה קשה, אבל ניצחנו. חבל שלא הגענו לפלייאוף העליון כי אנחנו מראים את הרמה שלנו בפלייאוף התחתון, אבל אנחנו שמחים על הדרך שלנו ושאנחנו לא מביישים את המועדון. העונה שלנו לא מאכזבת, לקחנו תואר וגם מקום שביעי זה בסדר. מקווה שעזרתי עם השער להביא את המענקים".

 

אלו גם נשאל על העימות בשבוע שעבר שגרם להשעייתו של ג'ו מונונגה: "זה כדורגל, לא בלט, וזה חלק מהעניין. הכל בסדר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי