הפועל ת"א עוקבת: אמיר חלאיילה דורש שחרור

חלאיילה
חלאיילה | צילום: ערן לוף

החלוץ הצעיר של סכנין הגיש תביעה להתאחדות. יאנקוביץ' נחת וצפוי להצטרף לאדומים

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב עושה מאמצים לחזק את הסגל ועל הכוונת של אלי גוטמן יש שם חדש. אמיר חלאיילה, חלוצה הצעיר של בני סכנין, הוא השחקן אותו רוצים האדומים לצרף לפני סגירת חלון ההעברות. חלאיילה כבש 17 שערים בעונה שעברה בליגת העל לנוער, וכן שותף מספר פעמים בקבוצה הבוגרת.

חלאיילה, שנחשב לאחד החלוצים הצעירים המבטיחים בארץ והוזכר בעבר כמועמד למכבי תל אביב, הגיש תביעה להתאחדות לכדורגל נגד בני סכנין בדרישה לשחרור מיידי. השחקן טוען כי בחודש האחרון לא הורשה להשתתף באימונים ונאלץ לערוך אימוני כושר פרטיים.

שחקן אחר שצפוי להצטרף להפועל תל אביב זהו החלוץ הסרבי בושקו יאנקוביץ', שכבר נחת בישראל על מנת להשלים את המשא ומתן ולחתום לשנתיים. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, סוכנו כבר נמצא בארץ וסיכם את מרבית התנאים עם ראשי המועדון.

 

יאנקוביץ', שמחזיק בכרטיס השחקן שלו לאחר ששוחרר מוורונה האיטלקית, שוחח כבר עם שחקני הפועל ת"א מרקו סימיץ' ונמניה ניקוליץ' המונטנגרים שהמליצו לו להגיע לישראל. החלוץ בעל רזומה עשיר ועבר במאיורקה, פאלרמו, גנואה וגם ורונה. אמנם הוא כבר בן 32 אך יש לו 31 הופעות בנבחרת סרביה.

 

שחקני הפועל ת"א קיימו ערב גיבוש בנמל תל אביב שם דיברו בעיקר על ניסיון מכירתו של שגיב יחזקאל למכבי תל אביב, כפי שפורסם כאן לראשונה באתר ספורט1. האדומים מקווים לקבל על החלוץ מעל מיליון יורו, אך בשלב זה היריבה העירונית מוכנה להציע 900 אלף יורו בלבד או לכלול בעסקה את החלוץ עדן בן בסט.

 

יחזקאל עצמו הבין לאחרונה כי אינו נמצא בתכניות של אלי גוטמן ולא אמור לקבל דקות במשחק במידה ולא ימצא קבוצה חדשה עד תום חלון ההעברות ביום רביעי הבא. החלוץ אמר בפני חבריו בערב הגיבוש: "אני מבין שאני בדרך החוצה ולא בונים עליי".

 


יאנקוביץ', תיכף הוא כאן (Gettyimages)

 

בתוך כך, בסביבת הפועל ת"א יש זעם רב על מכירתם של שניים משחקני הנוער של המועדון – אבי בוטבול שעבר למכבי חיפה ורז יצחק שחזר למכבי ת"א. השניים סומנו כשחקני עתיד במועדון ויצחק אף הובא בעונה שעברה מהצהובים אך חזר לקריית שלום.

 

"לא הגיוני שעבור סכומים קטנים, שלא ישפיעו באופן משמעותי על גירעונות הקבוצה, מוכנים למשכן את העתיד של הפועל ת"א, מה גם שבעתיד היה ניתן למכור אותם בסכום גבוה בהרבה", אמר גורם המקורב למועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי