הפציעה הרסה: אקס אינטר היה קרוב לב"ש

|

האלופה ניהלה מו"מ עם חלוץ נבחרת רומניה דניס אליבק, אך הוא נפגע ביורו

(גודל טקסט)

לספורט1 נודע כי דניס אליבק הרומני ניהל מגעים מתקדמים עם הפועל באר שבע, עד שנפצע באורח קשה במהלך המשחק מול אלבניה בשלב הבתים של היורו (1:0).

 

האלופה רצתה מאוד את חלוץ אסטרה, שכבש 16 שערים בליגה הרומנית בעונה שעברה, וגם קיבלה עליו המלצה מחברו לנבחרת, הקשר אובידיו חובאן. אלא שאליבק קרע רצועות ברגלו השמאלית ונצטווה לנוח במשך חודשיים ומועמדותו הפכה ללא רלוונטית בבירת הנגב.

 

אליבק בן ה-25 נחשב לכישרון גדול ונרכש על ידי אינטר האיטלקית כבר בגיל 19. אולם החלוץ לא הצליח להשתלב בנראזורי ורשם במדיה רק שתי הופעות, כמו כן שיחק בבולוניה. ביורו שולב בשני משחקים, מול צרפת כמחליף וכפותח מול אלבניה שם נפצע.

 

אליבק יורד על גבי האלונקה. 16 שערי ליגה בעונה החולפת (Getty)

 

בינתיים, מתרשמים המאמן ברק בכר והשחקנים מהבלם הפורטוגלי מיגל ויטור. בבאר שבע מקווים שוויטור ייכנס במהרה לכושר משחק ומייעדים אותו להרכב הפותח לצמד המשחקים מול אלופת מולדובה שריף טיראספול בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. היום (שלישי) תיפתח מכירת הכרטיסים למשחק הבית מול שריף.

 

ויטור ישולב היום במשחק האימון האחרון של באר שבע במחנה בפולין מול רוך חוז'וב מהליגה הראשונה. האלופה ניצחה בשני משחקי ההכנה הקודמים שלה (0:3 על שלאסק ורוצלאב ו-1:2 על פוגון שצ'צ'ין).

 

בבאר שבע ממשיכים בחיפושים אחר ספונסר ראשי. המנכ"ל אסי רחמים מטפל בעניין הזה ובמועדון מקווים כי הוא ייפתר עד למפגש מול שריף.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי