הפרידה עזרה: מדוניאנין בכושר הכי טוב בקריירה

חזר אחר. מדוניאנין
חזר אחר. מדוניאנין |

הבוסני פורח במדי מכבי ת"א ומשכיח את העבר. נמני, סיני ומלמיליאן על עתיד הקשר

(גודל טקסט)

האריס מדוניאנין בוער. הבוסני בן ה-31 שחזר למכבי תל אביב באמצע העונה שעברה נמצא בתקופה הכי טובה בקריירה שלו ולא מזכיר את השחקן המעט בעייתי שהיה כאן לפני חמש שנים בקדנציה הקודמת שלו בצהוב. מכבי כבר הודיעה שתאריך לו את החוזה, ומי שתנסה לעצור אותו הערב היא הפועל תל אביב, בדרבי הגדול.

 

"מדוניאנין הוא היום השחקן מספר אחת במכבי תל אביב", קובע שחקן הצהובים לשעבר אורי מלמיליאן, "יש לו תנועה, בעיטה טובה וחוכמת משחק. הוא התבגר וסידר את הברגים בראש, זה לא אותו ילד שהיה כאן לפני חמש שנים. כמו שהוא משחק היום יש לו מקום בכל ליגה באירופה".

 

 

אבי נמני שאימן אותן אמר: "לא סתם הוא משחק בהרכב של נבחרת בוסניה באופן קבוע", הסביר נמני, "זו נבחרת לגיטימית בכל יורו או מונדיאל ויש לה כוכבים בעלי שם. הוא מקבל החלטות נכונות בתשעים אחוז מהפעולות שלו, הוא התאהב במכבי תל אביב שמחזירה לו אהבה ורואים את זה במגרש".

 

מחזירים לו אהבה. מדוניאנין והקהל (דני מרון)

 

משה סיני, הכוכב האדום לשעבר גם מפרגן: "מדוניאנין הוא כאב ראש גדול להפועל. שחקן מאוד דומיננטי שנמצא בכושר הכי טוב בקריירה שלו ובא לידי ביטוי כשצריך אותו במאבקים הגדולים. הוא האס של ג'ורדי, שידע בדיוק מה הוא עושה כשהחזיר אותו למרות הביקורות והיום ברור שהוא צדק".

 

ההימור שלו הצליח. ג'ורדי (אודי ציטיאט)

 

האם הוא צריך להישאר או לחפש תמורה גדולה יותר בקבוצה אחרת?

"אחרי ההצגה שלו מול זניט סנט פטרסבורג בליגה האירופית, אותה ראו בכל היבשת, אני בטוח שיהיה לו ביקוש", מסביר מלמיליאן. "לא אתפלא אם בינואר נשמע שהוא בדרך לזניט. מכבי בטח תציע לו חוזה משופר אבל הוא נמצא בשלב כזה בקריירה שגם חושבים על הביסוס הכלכלי כי הקריירה תיכף נגמרת. יהיה מעניין".

 

אבי נמני לא רואה אותו עובר לקבוצה אחרת: "אין לו מה לעזוב. אני יודע מבפנים שרוצים ואוהבים אותו ומוכנים לשלם לו. הוא מחובר לקבוצה ולאוהדים, אלה דברים לא פחות חשובים, והוא גם אוהב את החיים כאן ויש לו אופי שמתאים למנטליות שלנו. אני במקומו הייתי לוקח את ההצעה ממכבי, הוא לא יתחרט".

 

"מחובר לקבוצה ולאוהדים" (אודי ציטיאט)

 

"כל אחד עושה מה שטוב לו", הוסיף משה סיני, "מדובר בשחקן אינטליגנט שכבר הוכיח את עצמו ומופיע בפנקסים של המאמנים ביבשת. מכבי תתקשה להביא לו מחליף ואני במקומה הייתי עושה הכל כדי להשאיר אותו, כי באמת יש לו כל מה שצריך להצליח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי