הקלה בבית"ר: ניהול משחק מצוין של רן. מחמאות לראלי

|

בבירה מרגישים את הלחץ משתחרר. שכטר: "רצנו לבן שמעון כדי לתמוך"

(גודל טקסט)

ביתר ירושלים לקחה אמש כדור הרגעה בדמות ניצחון 0:1 על הפועל רעננה באיצטדיון טדי. ראשי המועדון נשמו לרווחה משלוש הנקודות שהשיגו בתקופה לחוצה זו וגם המאמן רן בן שמעון זכה למחמאות אחרי תקופה לא שקטה.

"גילינו אופי יפה אתמול והחילופים שלו שידרגו את הקבוצה", סיפרו לספורט1 גורמים במועדון. כידוע החילוף הראשון שערך אמש המאמן היה הכנסתו של עידן ורד במקומו של פריירה, שנמצא בסכסוך עם הקהל ששרק לו בוז בכל נגיעה בכדור בטענה לחוסר מקצועיות לאור בילויו בעיר, כך בכל אופן מספרים ביציע.

מי שעוד זכה למחמאות אחרי תקופה לא קלה היה המגן עוז ראלי, שהמשיך בכושר הטוב ונראה שבן שמעון ימשיך איתו באופן קבוע כמגן הימני הפותח. גם לידור כהן ויעקב בריהון זכו למחמאות: "מוזר שאם איך שהם נראים הם בקושי מקבלים קרדיט לאחרונה. רן חייב לתת להם ביטחון והוא ירוויח שחקנים מצוינים", אמרו בקבוצה.

מי שלא נראה מרוצה בסיום היה דן מורי ששוב צפה בדוד קלטינס תופס את מקומו ומשחק בעמדת הבלם לצידו של חסוס רואדה.

לידור כהן מברך את רואדה. "מוזר הקרדיט המועט" (דני מרון)

לאחר השער רצו מספר שחקנים לעברו של בן שמעון והמאמן התייחס לכך בסיום: "תמיד הרגשתי שהשחקנים נאמנים למועדון, לדרך וגם אליי".

במשחק הבא תארח בית"ר ירושלים את הפועל ת"א בשל החלפת הביתיות והחלוץ ואקס האדומים איתי שכטר אמר: "זה משחק שחשוב מאוד לאוהדים ואני מקווה שננצח. יש לנו קהל אוהב ודוחף, אבל גם מאוד לחוץ. רצנו אחרי הגול לרן כדי להביע תמיכה בו מול התקשורת והקהל. הוא עושה את המקסימום כדי שנהיה מוכנים הוא מגיע שעתיים לפנינו והולך אחרינו", סיכם החלוץ.

שכטר. לא כבש, אבל לפחות שותף לניצחון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי