הקשר דמיר שובשיץ' סגר עקרונית בהפועל ת"א

יחזק את הפועל תא. שובשיץ'
יחזק את הפועל תא. שובשיץ' |

הקרואטי בן ה-26 צפוי להגיע בהשאלה מדינמו זאגרב. גוטמן ויתר על רוטאן ואודל

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב בדרך להתחזק בשחקן חדש: דמיר שובשיץ', קשר התקפי מקרואטיה, סיכם עקרונית במועדון האדום וצפוי להצטרף בהשאלה מדינמו זאגרב. השחקן בן ה-26, שמסוגל לשחק גם באגף שמאל, עתיד להרוויח 220 אלף יורו לעונה. במקביל, אלי גוטמן ויתר על האפשרות לצרף את רוסלן רוטאן ויוהאן אודל.

 

שובשיץ' החל את הקריירה בנ.ק. זאגרב, הקבוצה הקטנה של העיר ולאחר 4 שנים בהן כבש 10 שערים עבר ללוקומוטיבה זאגרב. בעונה שעברה, הצטרף למועדון הפאר דינמו זאגרב שם ערך 14 הופעות בחלק הראשון של העונה. את סוף העונה בילה בקבוצת המילואים של המועדון. לקשר שתי הופעות בנבחרת הצעירה של קרואטיה, אותן צבר במהלך קמפיין מוקדמות אליפות אירופה לנבחרות צעירות שנערכה בישראל. 

 

בינתיים, ראשי הפועל תל אביב עסוקים בהליך העברת הקבוצה ברשות לבקרה התקציבית. לעת עתה חסרים 16 מיליון שקלים בתקציב והבקרה התקציבית מקשה על רישום שחקני הרכש חן עזרא ואביחי ידין.

 

 

הזרים ניקולס גורובוסוב ומרקו סימיץ' שיחקו בגביע הטוטו על תקן נבחנים, אך במחזור הפתיחה בליגה עשויים להיעדר אם לא יוסדר הנושא. במועדון דאגו להרגיע וטענו כי הקבוצה תעמוד בדרישות ותציג את תקציבה לעונת 2016/17.

 

בנוגע לאוראל דגני, האדומים אופטימיים בניסיון לסגור את עסקת חזרתו למועדון לאחר ששוחרר ממכבי חיפה אך לעת עתה ישנם פערים בפיצויי העזיבה שלו את הירוקים.

 

עזרא, לא יפגוש את האקסית? (מיה ליפשיץ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי