הרוש: "זאת זכות גדולה ליטול חלק בפרוייקט"

הרוש. פעילות מבורכת
הרוש. פעילות מבורכת | צילום: באדיבות הפועל ת"א

שוער הפועל ת"א הצטרף למיזם עם חבריו של אלון בקל ז"ל ויחלק חבילות לנזקקים

(גודל טקסט)

שוער הפועל ת"א, אריאל הרוש, הצטרף היום רשמית לפרוייקט החברתי "כולנו אלון", שיזמו חבריו של אלון בקל ז"ל, שנרצח בפיגוע הטרור שאירע בבר ברחוב דיזינגוף בת"א בתחילת השנה. חבריו של בקל יחלקו לקראת חג הפסח סלי מזון ומצרכים למשפחות קשות יום באמצעות ארגון לתת, בו התנדב אלון בארבע השנים האחרונות.

 

מימון סלי המזון מגיע בזכות תרומות והכנסות ממכירת צמידי זכרון מיוחדים המשלבים בין הנצחת אישיותו המיוחדת של אלון ובין תרומה משמעותית לקהילה, כפי שנהג אלון לעשות מדי חג. 

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ספורט1

 

במסגרת המבצע נמכרים ארבעה סוגי צמידים עם דמותו של אלון לצד ציטוטים שלו, המייצגים את אישיותו הייחודית: שמחת החיים, אהבת המולדת, השאיפה למצוינות והרצון התמידי לתרום לאחר ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. כל ארגז מזון שיירכש יישא את דמותו של אלון ומכתב שיפיץ את כוונותיו הטובות.

 

הרוש והצמידים. (באדיבות הפועל ת"א)

 

הרוש, שכאמור הצטרף היום רשמית לפרוייקט ימשיך לשתף פעולה עם חבריו של אלון בקל ז"ל ויסייע בחלוקת הארגזים ובהגברת המודעות למיזם החברתי היפה, "זו זכות גדולה לקחת חלק בפרויקט המבורך הזה, דרכו למדתי להכיר את אלון בקל ז"ל שהיה בחור צעיר ערכי יוצא דופן. כעת חבריו ממשיכים את דרכו בצורה שהכי משקפת את האופי שלו ואני בטוח שכל מי שישמע על הדבר הזה, יירתם לסייע ברכישת צמידים, חלוקת סלי המזון או כל פעילות אחרת שהחברים ייזמו. אני מאחל חג שמח של ערבות הדדית לכולנו", אמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי