השחקן שהפך לאגדה: בסין מתלהבים מזהבי

זהבי. הרבה על כתפיו
זהבי. הרבה על כתפיו |

זכויות השידור שקפצו, שדרגו את הליגה, הולק ופודולסקי בדרך

(גודל טקסט)

ערן זהבי אמור להציל את גוואנגז'ו R&F מירידה, לארגן את הקישור ולהבקיע כמה שיותר שערים, כך מדווחים בסין על מעברו של הכוכב הישראלית לקבוצת התחתית בליגה הסינית. 8 מיליון דולר אמנם נחשב לסכום נמוך בליגה שהשקיעה 210 מיליון יורו על רכש בחלון ההעברות בינואר, אבל סכום יפה לקבוצת תחתית והקבוצה השנייה של עיר הדים סאם.

 

בתקשורת הסינית מתואר זהבי כשחקן שהפך לאגדה בישראל והוליך את מכבי תל אביב לשלל תארים תוך כדי שהוא מספק מספרים מדהימים. הפרסומים במדינת הענק מסתמכים על דיווחים מפה משום שגוואנגז'ו R&F עדיין לא התייחסה לכך רשמית. אגב, כך כותבים ערן זהבי בסינית: 扎哈.

 

 

210 מיליון יורו הציבו את הסינים במקום השני אחרי הפרמייר-ליג באנגלית וכעת עם פתיחת החלון מחדש עושה רושם שהסכום אף עשוי להישבר. הסיבה לכך פשוטה: זכויות השידור. בעונה שעברה נמכרו זכויות השידור של הליגה הסינית בתשעה מיליון דולר, העונה קפץ הסכום ל-200 מיליון ובעוד חמש שנים – 1.3 מיליארד דולר.

 

הולק. יעבור תמורת 50 מיליון דולר? (Gettyiamges)

 

זהבי  לא לבד. בתקשורת הסינית מדברים על לוקאס פודולסקי מגלאטסראי המועמד לבייג'ין גואן, על הולק מזניט סט. פטרסבורג לגוואנגז'ו אברגרנדה. האלופה והיריבה העירונית של זהבי לא מרוצה מג'קסון מרטינס שנרכש ב-40 מיליון יורו מאתלטיקו מדריד, ומציעה על הברזילאי 50 מיליון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי