השער מול ב"ש יוציא את גליינור פלט לדרך חדשה?

פלט. לא אחד שחושש מתחרות או מושפע מסיר הלחץ
פלט. לא אחד שחושש מתחרות או מושפע מסיר הלחץ |

סוארס ("אינטיליגנטי"), רוסו ("נכס לקשרים") וארמלי מחמיאים לחלוץ

(גודל טקסט)

גליינור פלט, חלוץ מכבי חיפה, עלה מהספסל במשחק מול הפועל באר שבע וכעבור 17 דקות כבש את שער הניצחון במשחק (1:2). פלט ניצל טעות של טוני ווקאמה בתוך הרחבה, השתלט על הכדור והטיס אותו מקרוב לרשת.

 

החלוץ ההולנדי, שהיה באנקר אצל המאמן הקודם רוני לוי, מרגיש העונה נסיגה במעמדו בעיקר לאור העובדה שהירוקים החתימו שני שחקני חוד, ניקיטה רוקביציה ופיראס מוגרבי. בנוסף היתה לו בעיה אישית שבינתיים נפתרה.

 

 

"פלט מייצר תנועה אינסופית ומכאן הכוח הגדול שלו", מחמיא ויליאם סוארס, בלם ליאז' הבלגית, "הוא אמנם ממעט להשתתף במשחק ההגנה אבל מחפה בכך שהוא מייצר לחץ על היריב. כך הוא גם גנב את הגול מול באר שבע". סוארס מכיר היטב את פלט מהתקופה ששיחקו יחד בהפועל באר שבע בעונת 2013/14 ואותה סיים ההולנדי עם 11 שערים. "גליינור שחקן מאוד אינטליגנטי ומפתיע", מסכם סוארס, "כשהכדור ברגליים שלו זו סכנה מתמדת לשער היריבה".

 

פלט. "כשהכדור ברגליים שלו הוא סכנה מתמדת לשער" (ערן לוף)

 

גם ג'ובאני רוסו מתרשם מהתנועה לעומק של פלט. "הוא חלוץ שמהווה נכס לקישור", אומר הקרוטאי שזכה בעבר בשלוש אליפויות עם הירוקים, "כל קשר יודע שאם הוא ייתן לפלט כדור טוב לרחבה הוא יסיים כנראה עם בישול. פרט לתנועה לעומק הוא גם מוסר טוב".

 

וזאהי ארמלי, חלוץ העבר של מכבי חיפה, מסכם: "פלט שחקן פיקח שיודע את העבודה שלו בתור חלוץ. אני אוהב את ההתמצאות שלו ברחבה, יש לו משחק ראש טוב ומהווה סכנה מתמדת על היריבה. חלוץ מודרני קלאסי".

 

סוארס. "אני כל הזמן שקט ורגוע לגבי פלט" (אודי ציטיאט)

 

בקרוב אמור לשוב גם אלירן עטר לסגל הירוק, כך שפלט שכבר מדבר בקול רם על אכזבתו מכך שהוא לא שחקן הרכב, עלול לחוות נסיגה נוספת. "בעונה שעברה פלט היה ממש בסדר (סיים עם תשעה שערים) וזה בעונה פחות טובה של מכבי חיפה", מזכיר רוסו, "הוא לא נראה טיפוס שנרתע ממלחמה על מקום או מסיר הלחץ שקיים תמיד במכבי חיפה".

 

ארמלי בטוח שהשער של פלט, בטח כשמדובר בגול ניצחון ועוד נגד האלופה, יוציא את ההולנדי לדרך חדשה. "לכל שחקן יש תקופות פחות טובות,  גם לגדולים ביותר כמו ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו זה קורה", אומר ארמלי, "הרי אין עוררין על היכולת שלו".

 

וסוארס מסכם: "כשקבוצה נקלעת לסחרור, כמו אחרי ההפסד של מכבי חיפה לסכנין, גם שחקנים מצוינים כמו פלט מתקשים להראות את יכולתם הטובה. אבל כל הזמן הייתי שקט ורגוע לגביו. הוא ייתן את מה שמצפים ממנו".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי