התסבוכת עם ואלפורט מקשה על צירוף זר שישי

| צילום: דני מרון

בבית"ר חוששים מהקפאת החלוץ שמצוי בהליכים ראשוניים של בוררות

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים מהססת להחתים את הזר השישי שלה, שמיועד להיות חלוץ בשל תסבוכת עם ארסניו ואלפורט. אלי טביב מקבל לא מעט המלצות מסוכנים לאיוש המשבצת הפנויה, אולם אחד הסוכנים טוען כי לאור החשש מתביעת בוררות של הקשר ההולנדי, שלא נמצא בתוכניות של המאמן רן בן שמעון, הבעלים טביב לא ימהר להקפיא אותו. 

בבית"ר כבר קיבלו מכתב אזהרה לפני הגשת בוררת מפרקליטו של החלוץ, עורך הדין רועי רוזן . "טביב חושש שהקפאה רשמית תביא למימוש האיום של הליכה לבוררות שתגרור ממנו תשלום לא קטן", טען סוכן שחקנים מוכר. למרות זאת, בקבוצה שללו את הטענה הזו ואמרו:" לא הוגשה תביעת בוררות ואנו לא מתייחסים לזה כך. אם נרצה להביא זר שישי על חשבון ואלפורט נעשה זאת". 

הסחבת עם הזר השישי בולטת עוד יותר לנוכח אי שביעות הרצון בבית וגן מהיכולת של הקבוצה. הבעלים ומקורביו לא מרוצים מהתוצאות עד כה ובעיקר מהדרך. נראה שטביב הפנים כי עזיבתם של ניקיטה רוקאביציה ועומר אצילי מחייבת מחליף שיניב מספרים גבוהים,  על אף השתלבותו המצויינת של עידן ורד. "יש לנו סגל מצויין בסך הכל", אמר גורם בבירה. "יש לנו כמה שחקני נבחרות וזרים טובים, אבל חסר לנו את האקס פקטור ונצטרך למצוא אותו". 


איינבינדר עם אצילי. המנהיגות השתלמה (אודי ציטיאט)

בקבוצה שמחו לראות את הופעת הבכורה של הקפטן דן איינבינדר בנבחרת ישראל לאחר שנכנס אמש בדקה ה-72 ועזר לחבורה של אלישע לוי לשמור על שער היתרון: "עם כל העבודה והמנהיגות שלו זה היה ברור שזה עניין של זמן. רק צריך עכשיו לקוות שתהיה המשכיות". 

"יש לנו סגל מצויין בסך הכל", אמר גורם בבירה. "יש לנו כמה שחקני נבחרות וזרים טובים, אבל חסר לנו את האקס פקטור ונצטרך למצוא אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי