התעוררו: אוהדי בית"ר קוראים לסגור את דוחה

| צילום: ערן לוף

בירושלים ניצלו את הצ'אנס כדי לתקוף את סכנין: "מגרש שממומן מכספי טרור"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שח"כ אחמד טיבי השתלח באנשי ואוהדי מכבי תל אביב, כל חבר כנסת שני מהימין וגם שרת הספורט השתמשו באירועים האלימים בסכנין כדי לצבור הון פוליטי. עכשיו גם עמותת אוהדי בית"ר ירושלים ניצלה את ההזדמנות והצטרפות לחגיגה ברשתות החברתיות. 

"אז מה נשתנה הלילה אתמול מכל הלילות בדוחא? כלום! מלבד העובדה שעד אתמול אמרו את האמת רק אנשי בית"ר ואוהדיה ומאתמול הצטרפו אלינו אוהדי ושחקני מכבי תל אביב", נכתב בהודעה בעמוד הפייסבוק הרשמי של עמותת אוהדי בית"ר.  

"רצף האירועים באיצטדיון דוחה איננו מקרה… אם עד אתמול היו אלה שחקני ואוהדי בית"ר שחוו שם אלימות קשה, הפעם נוכחו כולם לדעת כי הבעיה לא בבית"ר אלא במקום האלים והמסוכן הזה", נכתב עוד בהודעה החריפה. 

בעמוד העמותה גם נסקרו הבעיות, לטענת החברים, במתקן הנושא את שמה של בירת קטאר: "איצטדיון אליו דרכי הגישה אינן פתוחות, שנדרשות דרכי מילוט להכנסת אוהדים וקבוצות יריבות, איצטדיון המשמש חממה להנפת דגלי אש"ף, עריכת טקסי הוקרה לטרוריסטים, ממומן מכספי טרור ובו חדשות לבקרים חווים יהודים אלימות וגזענות אך בשל דתם, אינו ראוי לארח משחקים בליגת העל והגיע הזמן לסגור אותו לפעילות ויפה שעה אחת קודם". 

"אנו קוראים להנהלות בית"ר ומכבי תל אביב לשלב ידיים ולפעול במלוא המרץ לסגור את המקום הזה לכל פעילות ובמידה שלא ייעשה דבר, לקבל החלטה שלא להופיע למשחקים שם".


ח"כ טיבי, פרובוקציה או תגובה מתבקשת? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי