ווילקר אנחל מועמד למכבי חיפה. פירס יעזוב

פירס. נפרד מהכרמל בתום חצי עונה
פירס. נפרד מהכרמל בתום חצי עונה |

הירוקים ייפרדו מהקשר שהגיע מנתניה. בלם נבחרת ונצואלה עשוי להצטרף

(גודל טקסט)

רומאריו פירס הגיע למכבי חיפה שעות ספורות לפני סיום חלון ההעברות של ינואר ועזר למועדון לסיים את העונה במקום הרביעי ועם גביע המדינה בארון, אך כאן הסתיימה דרכו בשורות הירוקים.

פירס, שאת העונה האחרונה התחיל במכבי נתניה ובשורותיה היה הקפטן, עבר לכרמל הודות להיכרותו עם רוני לוי, שאימן אותו בעיר היהלומים עונה קודם לכן, אך לא הצליח לשכנע את הצוות המקצועי כי הוא ראוי להישאר.

למעשה האופציה של מכבי חיפה על הקשר הסתיימה ב-31.5, אך הקשר לא שמע דבר מהירוקים עד כה ומכאן שהוא שחקן חופשי שיכול לחתום בכל מועדון שירצה בהעברה ללא תמורה.

פירס. צפוי להישאר בליגת העל, אבל לא בחיפה (דני מרון)

כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, אריק בנאדו מעוניין לצרף את הקשר למרכז השדה של הכתומים ולא מן הנמנע כי עסקה תיחתם כבר בימים הקרובים לאור העובדה כי פירס לא ימשיך בשורות מכבי חיפה. הקשר נמצא בחופשה בימים אלו ומיד עם סיומה הוא צפוי לחתום בקבוצה חדשה, ומסתמן שזו תהיה בני יהודה של בנאדו.

דיווחים בדרום אמריקה: ווילקר אנחל מועמד להצטרף

בלם נבחרת ונצואלה ודפורטיבו טאשירה, ווילקר אנחל בן ה-23, מועמד לחזק את הגנת מכבי חיפה בעונה הבאה לפי דיווח במולדתו.

במדי ונצואלה. הזדמנות לצרף בלם בעל פוטנציאל גדול (AFP)

אנחל, הנחשב לבלם מבטיח במיוחד, הוצע קודם לכן לאלופה הפועל באר שבע, שככל הנראה תוותר על האפשרות לצרפו תמורת סכום המוערך במעל חצי מיליון יורו. עם זאת, בניגוד לאדומים מבירת הנגב, נטען כי הירוקים בהחלט שוקלים את צירופו לצד דקל קינן ומארק ואליינטה.

ווילקר ישחק בקופה אמריקה עם נבחרת ונצואלה וההערכות הן שלאחר הטורניר הוא יימכר לקבוצה באירופה, כך שספק אם לישראליות המעוניינות בו כדאי להמתין זמן רב, הרי שאם ירשים יוכל לעבור לליגות בכירות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי