וינטרה, אנטל ובומבה לא מוותרים על שכר

וינטרה. יסכים לקיצוץ?
וינטרה. יסכים לקיצוץ? |

הפועל ת"א לא מחתימה שחקנים לפני הסדר עם השלושה. מאבק על חן עזרא

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב ממשיכות ההכנות לעונה הבאה. המועדון מתקשה להגיע להסכמי עזיבה עם השחקנים שהמאמן אלי גוטמן לא מעוניין לראות בוולפסון בעונה הבאה, בראשם הזרים קלאודיו בומבה, לוקאס וינטרה וליביו אנטל.

 

שלושת הזרים כבר הודיעו שאינם מוכנים לוותר על החוזים לעונה הבאה ונכון לעכשיו אין להם ביקוש במועדונים אחרים. למרות אי ההסכמה איתם, במועדון של אמיר כבירי מאמינים כי כבר בימים הקרובים יימצא פתרון והשלושה יעזבו.

 

 

אי ההסכמה עם שלושת הזרים מקשה בינתיים על כבירי להחתים שחקנים חדשים. גורם במועדון הבהיר לספורט1 כי רק לאחר שהעניין יוסדר, כמו גם קיצוץ השכר של שחקנים אחרים, תהיה אפשרות להנחית שמות חדשים.

 

ידין. בינתיים הוא לא מסכים לקצץ, אבל גוטמן רוצה שהוא יהיה הקפטן (עדי אבישי)

 

שלושה שחקנים זרים ממתינים בינתיים בחוסר וודאות למתרחש, ונראה כי הסבלנות שלהם מתחילה להיגמר. שלושת הזרים הם הקשר הארגנטיני ניקולאס גורבסוב, הבלם הלטבי ויטאליס יגודינסקיס והבלם המונטנגרי מרקו סימיץ', בו מעוניינת גם האלופה הפועל באר שבע.

 

שחקן נוסף שנמצא בתכניות הוא חן עזרא, והאדומים ממתינים לתשובה ממנו. בשיחה שקיים עזרא עם גוטמן, הבטיחו לו המאמן שיהפוך אותו לשחקן המוביל בקבוצה.

 

בוולפסון מודעים לכך שבעזרא מתעניינת גם מכבי תל אביב, שהעבירה לשחקן הצעה כספית גבוהה יותר (כ-350 אלף דולר לעונה) ונודע כי ג'ורדי קרויף הגביר את הלחצים על הקשר כדי שיצטרף.

 

עזרא חוגג בגמר הגביע. בין אדום לצהוב (דני מרון)

 

גוטמן אמור להיפגש בימים הקרובים עם הקשר האחורי אביחי ידין כדי להחזירו לפתיחת האימונים ולהגיע להבנות בנושא שכרו. נכון לשלב זה ידין דחה את ההצעה שהועברה לו. גוטמן מתכנן להציע לידין את תפקיד הקפטן בעונה הבאה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי