ורד: "חוזר הביתה. אני בכושר ומקווה להרשים"

עידן ורד
עידן ורד | צילום: האתר הרשמי

הקשר יחתום בבית"ר. אלעד גבאי צפוי לעזוב. מקורביו: "טביב לא דיבר איתו"

(גודל טקסט)

"אני מגיע הביתה, אחרי 6 שנים", הכריז עידן ורד עם הגעתו לישראל. "צריך ללכת לבית וגן ואני מקווה שהכל יהיה בסדר ואחזור לבית"ר. מרגש? בטח, אני מקווה להרשים. לפני 6 שנים היו בעיות עם המועדון, הכסף ומכבי והלכתי בעל כורחי. אני בא הביתה ואני מת להתחיל. אני מאוד מתגעגע לאוהדים". 

"בעוד שבוע וחצי יש משחק, אהיה מוכן", הצהיר ורד. "אני צריך יותר מספרים, יותר שערים ויותר בישולים. עברתי בסרביה ובקנדה. הייתה אחלה חוויה. אני בכושר טוב מאוד. זה לא סתם מועדון, תמיד היו ציפיות ולחץ. לאט לאט יש שלד טוב ויש לנו עוד כחודש עד הליגה כדי להיות מוכנים". 

 

 

מהמועדון נמסר שהצוות המקצועי סיכם את המחנה באופן חיובי. "כל שחקן שנמצא בבית"ר הוא בחירה של המאמן וישחקו רק אלה הטוטאלים במוחם ובליבם למועדון ולהצלחת הקבוצה", נכתב בהודעה מטעם המועדון. 

רן בן שמעון מסר: "מצאתי בקבוצה שחקנים מאוד מחויבים, ידענו לשלב בין עבודה קשה להנאה ומחכים כבר לאתגרים הקרובים. עושים הכל כדי שתהיה קבוצה אטרקטיבית ושהקהל יהיה גאה בה".


ורד, כבר מתרגל מחדש לצעיף (האתר הרשמי)

 

כעת יתפנו במועדון להתכונן למשחק הראשון בבוסניה ב-30 ביוני מול טוזלה במסגרת מוקדמות הליגה האירופית. מי שצפוי לעזוב באופן סופי הוא אלעד גבאי, כאשר מקורבים לשחקן אמרו לספורט1: "אלעד לא יישאר בקבוצה, טביב לא דיבר איתו בימים האחרונים, והוא צפוי לחתום בקבוצה אחרת". כזכור, מדובר בעוד מקרה בו הבעלים מתעלם מבקשותיו של בן שמעון, כאשר המאמן ביקש אישית מגבאי להמתין להצעת הקבוצה כי הוא בונה לעונה הקרובה.

 

מלבד עידן ורד לא צפויים שינויים נוספים בסגל, לפחות לא עד אחרי צמד המשחקים באירופה. בסביבתו של אלי טביב מספרים כי הוא סומך על הסגל הקיים שיעשה את העבודה מול טוזלה. "טביב סומך על שניר משען ואורי מגבו שיעשו את העבודה. הוא אמנם מחפש להם שחקנים על הראש, אבל הוא מחזיק מהם יודע שהם יכולים לעבור את המשחק הראשון בשלום".

 

בנוסף, בקבוצה מספרים כי טביב סימן את ארסניו ואלפורט כפוטנציאל הרווחי החדש של הקבוצה, והוא צפוי לקבל דקות משמעותיות העונה. אותם דברים נכונים לגבי יעקב בריהון במידה ועומר אצילי יעזוב.

 

אירוע שרלורואה. האוהדים מתכננים שחזור? (אודי ציטיאט)

 

את הקבוצה צפויים ללוות לבוסניה כמה עשרות אוהדים, כאשר בארגון "לה פמיליה" מקווים שיעלו שלב, שם הם מצפים לפגוש את אומוניה ניקוסיה, שקהל אוהדיה מזוהה עם הפועל תל אביב. כוונת האוהדים היא לשלוח נציגות גדולה לקפריסין ולשחזר את מופע האבוקות בשרלרואה, מהעונה הקרובה.

 

במשחק האימון אמש המשיך בן שמעון עם אותו הרכב איתו פתח במשחק הראשון, כאשר מלבד חסוס רואדה שצפוי להשתלב בהמשך, אלו יהיו השחקנים שצפויים לפתוח במוקדמות הליגה האירופית. המשחק נגד DVTK מהליגה ההונגרית הסתיים בתוצאה 1:1, כאשר את השער לזכות בית"ר כבש שלומי אביסדריס בדקה ה-89.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי