ורמוט: "את מכבי חיפה לא עוזבים מהר"

|

הקשר בלט ב-1:1 של הירוקים מול בני יהודה. בנאדו: " היום הייתי כולי כתום"

(גודל טקסט)

השאיפות של מכבי חיפה לצאת לדרך חדשה נתקלו גם הערב במוקש בלתי צפוי, לאחר שחילצה 1:1 מול בני יהודה במושבה. הירוקים כרגע עם ארבע נקודות בלבד מתשע אפשריות כשבמחזור הבא מחכה האלופה הפועל באר שבע.

הסיפור הגדול בצד הירוק היה חזרתו של גילי ורמוט להרכב לראשונה מאז משחק אלוף האלופים מול הפועל באר שבע. הקשר בן ה-31 שהיה כבר עם רגל וחצי מחוץ למכבי חיפה בחלון ההעברות הנוכחי היה השחקן הבולט שלה על המגרש הערב וביצע את המהלך שהוביל לפנדל ושער השוויון של ניקיטה רוקאביציה.

"ממש כיף לחזור, חזרתי מאוד רעב ושמח שסחבתי 70-80 דקות", הודיע ורמוט בסיום וניתח: "היה משחק מאוד מהנה שהיה יכול להסתיים גם ב-4:4, אבל אנחנו צריכים להשתפר כקבוצה, לבוא יותר מאורגנים ולהיות פחות חשופים. זה עניין של עבודה ואנחנו עוד נשפר את זה בהמשך".

על מה שעבר עליו בחלון ההעברות והמעבר האפשרי לבית"ר ירושלים אמר הקשר: "אשקר אם לא אגיד שלא היו לי לבטים, אך החלטתי להישאר במכבי חיפה. לא עוזבים את המועדון הזה מהר כל כך. שוחחתי עם מולנסטיין שהסביר לי שאני עדיין לא בכושר ואני צריך להוכיח את עצמי. ידעתי שמכבי חיפה תצטרך את העזרה שלי ושמח שעשיתי זאת. אלחם על המקום שלי".

זה לא סוד שהירוקים נמצאים במצב לא טוב, אך ורמוט הרגיע: "בשנה שעברה היינו בשלב הזה עם אפס נקודות. אנחנו פשוט צריכים לאסוף רצף של ניצחונוות, לצבור מומנטום ולעלות על הגל ואני מקווה שנעשה את זה כמה שיותר מוקדם.


מתי הם יעלו על הגל? (עדי אבישי)

בבני יהודה שידרו אכזבה קלה מהתוצאה. הזהובים שפתחו את העונה לא טוב, קיוו להפתיע את מכבי חיפה והיו מאוד קרובים לעשות זאת, אבל נשארו עם המחמאות בלבד. 

"בגדול היה משחק טוב, אני חושב שכל מה שרצינו שיקרה במשחק הזה קרה, מצד שני מכבי חיפה הייתה איכותית ולצחה אותנו", סיפר המאמן אריק בנאדו. "אני חושב שהיינו שווים יותר משער אחד, היו לנו כמה הזדמנויות להכריע את המשחק וחבל שלא הצלחנו".

בנאדו גם הביע אופטימיות לקראת ההמשך: "יש לנו סגל טוב. התחזקנו בשני שחקנים משמעותיים והם נתנו המון אנרגיה. נשתדל להיות טובים יותר, אנחנו רוצים יותר נקודות בקופה ומאמין שנשיג את המטרה". על כך ששיחק מול מכבי חיפה בה גדל ושיחק: "יש לי סנטימנטים אדירים למועדון הזה, אבל אני נמצא כרגע בבני יהודה וכאן אני רוצה לנצח. היום הייתי כולי כתום".


בנאדו מול האקסית. היום היה כולו כתום (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי